Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 280 per nacht.

Beck's Motor Lodge(San Francisco)
  • Gratis parkeren
Omni San Francisco Hotel(San Francisco)
  • Roomservice
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 334 per nacht.

Hotel Carlton, a Joie de Vivre hotel(San Francisco)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
InterContinental San Francisco(San Francisco)
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 323 per nacht.

Club Quarters Hotel in San Francisco(San Francisco)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 327 per nacht.

Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 439 per nacht.

da Vinci Villa(San Francisco)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 232 per nacht.

Fairmont San Francisco(San Francisco)
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 406 per nacht.

Argonaut Hotel, A Noble House Hotel(San Francisco)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 401 per nacht.

2 oktober 2016 beoordeeld

Wij hebben hier 2 nachten geslapen. Kamer was schoon en netjes. Vriendelijk personeel. Gratis Wi-Fi door het hotel is mooi meegenomen.

Helaas staat dit hotel op een verkeerde plaats. In de omliggende straten ontzettend veel zwervers. En werden door meerdere taxi chauffeurs gewaarschuwd om hier NIET in het donker te lopen.

De stad San Francisco is dus echt een aanrader

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
HaiyiHotelsSF, Manager van The Good Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 oktober 2016

Dear Glenn B,

Your comments about your stay with us are much appreciated and we thank you for taking the time to share your experience with us! We are happy to hear that you enjoyed the accommodations as well as the hospitality of our team. Thank you again!

14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel niet ver van het centrum. Gratis fietsen die je in bruikleen kan nemen. Personeel is vriendelijk en kamers zijn prima. Gratis wifi door het hele hotel is ook perfect. Prima hotel voor een goede prijs.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
HaiyiHotelsDOSM, Manager van The Good Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2016

Dear Jancko B,

Your comments about your stay with us are much appreciated and we thank you for taking the time to share your experience with us! We are delighted to hear that you enjoyed the accommodations as well as the service of our team. We hope to welcome you back to San Francisco on your next visit.

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier in sept. 2016 3 nachten overnacht. De kamers waren klein, maar voor ons ok. Ondanks dat raad ik dit hotel niemand aan. De buurt is echt verschrikkelijk. Zoveel zwervers, 's avonds wil je echt niet over straat. De 2e avonden zorgden wij dat wij voor het donker binnen waren, de laatste avond hebben wij ons voor de deur laten afzetten door een taxi. Tevens vind ik het parkeren onwijs veel geld. Nee, ik kom hier niet meer. Maar ondanks dit hotel, raad ik iedereen SF aan. Wat een onwijs leuke stad!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
9 september 2016 beoordeeld

Prima kamer. Je kunt er (duur) parkeren op een klein terreintje bij het hotel. Redelijk dicht bij het centrum. Loopafstand. Bedden zijn erg zacht, maar dat is Amerikaans. Receptie vriendelijk. Ook overig personeel behulpzaam.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner

Dear Kees H,

Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We are glad to hear that you enjoyed our accommodations and service of our team! Regarding the parking charge, this is certainly a challenge everywhere around the city. We do pride ourselves in offering our parking at a value compared to that of the neighboring hotels which charge in excess of $56.00++ per night. Thank you again for your review and we hope to welcome you back on your next trip to San Francisco, thanks again!

19 juli 2016 beoordeeld

Op de website ziet alles er wat frisser uit maar ondanks dat vonden we dit wel een leuk hotel. Bedden zijn leuk maar wat aan de kleine kant maar als je genoeg door stad wandelt ben je zo moe dat je toch wel slaapt. Wij hadden een vierpersoons kamer in het naastgelegen gebouw met twee verdiepingen.
Geen last van stadslawaai, bijzonder vriendelijke mensen achter de balie. Parkeren 35 dollar per dag.
Wij hebben de auto daar laten staan en veel gewandeld en gereisd met het openbaar vervoer.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
HaiyiHotelsDOSM, Director of Sales van The Good Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juli 2016

Dear Dongkes,

Thank you very much for your review of our hotel. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay and wanted to let you know how much we appreciate your taking the time to share your experience with us. We look forward to welcoming you back as our guest on your next visit to San Francisco!