Beoordeeld op 13 september 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben hier in sept. 2016 3 nachten overnacht. De kamers waren klein, maar voor ons ok. Ondanks dat raad ik dit hotel niemand aan. De buurt is echt verschrikkelijk. Zoveel zwervers, 's avonds wil je echt niet over straat. De 2e avonden zorgden wij dat wij voor het donker binnen waren, de laatste avond hebben wij ons voor de deur laten afzetten door een taxi. Tevens vind ik het parkeren onwijs veel geld. Nee, ik kom hier niet meer. Maar ondanks dit hotel, raad ik iedereen SF aan. Wat een onwijs leuke stad!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 september 2016

Prima kamer. Je kunt er (duur) parkeren op een klein terreintje bij het hotel. Redelijk dicht bij het centrum. Loopafstand. Bedden zijn erg zacht, maar dat is Amerikaans. Receptie vriendelijk. Ook overig personeel behulpzaam.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
HaiyiHotelsDOSM, Manager van Good Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2016

Dear Kees H,

Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We are glad to hear that you enjoyed our accommodations and service of our team! Regarding the parking charge, this is certainly a challenge everywhere around the city. We do pride ourselves in offering our parking at a value compared to that of the neighboring hotels which charge in excess of $56.00++ per night. Thank you again for your review and we hope to welcome you back on your next trip to San Francisco, thanks again!

Beoordeeld op 19 juli 2016

Op de website ziet alles er wat frisser uit maar ondanks dat vonden we dit wel een leuk hotel. Bedden zijn leuk maar wat aan de kleine kant maar als je genoeg door stad wandelt ben je zo moe dat je toch wel slaapt. Wij hadden een vierpersoons kamer in het naastgelegen gebouw met twee verdiepingen.
Geen last van stadslawaai, bijzonder vriendelijke mensen achter de balie. Parkeren 35 dollar per dag.
Wij hebben de auto daar laten staan en veel gewandeld en gereisd met het openbaar vervoer.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
HaiyiHotelsDOSM, Director of Sales van Good Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juli 2016

Dear Dongkes,

Thank you very much for your review of our hotel. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay and wanted to let you know how much we appreciate your taking the time to share your experience with us. We look forward to welcoming you back as our guest on your next visit to San Francisco!

Beoordeeld op 1 juni 2016 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst en behulpzaam aan de receptie.
Goede ligging!
Kamers klein maar oké en proper. Alleen dat de kraan die zich op de wc bevindt 's nachts begint te lopen. Als je de badkamerdeur sluit hoor je deze niet meer.
Matras is niet de beste waar ik al op geslapen heb (je voelt de vering zitten). Is aan vervanging toe.
De tweede nacht was minder. Veel lawaai! Mensen die denk ik van een feestje terug kwamen (aan hun gebrabbel te horen waren ze behoorlijk zat). Autoalarm dat afgaat. En dan om 6u45 beginnen ze te werken aan het hotel. Alleszins hoorde ik iemand met een hamer of dergelijke op iets kloppen. Voor 1 nacht vonden we dit hotel oke. Maar vooral owv de matrassen zouden we volgende keer een ander hotel nemen.

Verbleef: juni 2016
HaiyiHotelsDOSM, Director of Sales van Good Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2016

Dear melissav612,

We appreciate that you took the time to share your feedback with us. I am glad that you found our accommodations satisfactory as well as the hospitality of our team. Our hotel is currently in the design phase to be refreshed, so we hope to offer improved accommodations ready by 2018. We do hope that we will have the opportunity to welcome you back on your next visit into San Francisco.

Beoordeeld op 27 mei 2016 via mobiele applicatie

De kamer is leuk ingericht. Het is wel een beetje aan de krappe kant met twee koffers. Het bed is niet het fijnste bed wat er bestaat. Je ligt met je matras op houten planken.
Helaas beschikte onze kamer niet over een koelkast.

De badkamer was wel prima, vooral de wc die je tijdens het doorspoelen ook als kraan kan gebruiken. De straal die uit de normale kraan komt is nogal slap.

De ligging is prima, je zit dicht bij de hoofdstraat.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
HaiyiHotelsDOSM, Director of Sales van Good Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2016

Dear Lynn G,

Your comments about your stay with us are much appreciated and we thank you for taking the time to share your experience with us and the Trip Advisor community! We hope to welcome you back to San Francisco on your next visit.