Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.219)
Beoordelingen filteren
1.219 resultaten
Waardering van reizigers
539
477
140
40
23
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
539
477
140
40
23
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 1.219 beoordelingen
Beoordeeld op 21 september 2013

Vooropgesteld, de sfeer in San Remo is bijzonder. Mooie smaakvolle inrichting, houten vloeren en een gezellige drukte. Helemaal onze smaak. We wisten waar we aan begonnen. Kleine kamers en gedeelde douches. Hoewel de kamers prijzig zijn voor het gebodene, is dat geen probleem. Dat wisten we van tevoren.

Toch zijn we uiteindelijk niet tevreden over dit hotel. San Remo wordt aangeprezen als klein familiehotel, maar in de praktijk betekent dit dat er 70 kamers in een klein houten pand zijn gepropt met de nodige rumoer van dien.

Ons belangrijkste bezwaar is echter dat een hotel vooral slaapcomfort moet bieden. Dat ontbreekt bij San Remo. De bedden zijn klein (ik pas er nauwelijks in) en door de plastic hoes om het matras kraakt alles bij iedere keer dat je omdraait. Na drie nachten zweten op het plastic had mijn vrouw bovendien stevige rugpijn. Blijkbaar houdt de kwaliteit van de matrassen ook niet over.

Airco ontbreekt in het hotel, dat betekent dat we met het raam open moesten slapen. Daardoor werden we drie ochtenden achter elkaar om zes uur gewekt door een vuilniswagen die door het aangrenzende straatje de vuilnis ophaalde.

De receptie is vriendelijk en beleefd, maar de kwaliteit van het jonge personeel laat te wensen over. Bij de reservering werd gezegd dat de parkeerkosten bij een naburige parkeergarage $10 voor het gehele verblijf bedroegen. Dit bleek $16 per dag. Toch een flink verschil.

Tot slot is de ligging van het hotel perfect. Dicht bij Fisherman's Warf, verschillende gezellige restaurantjes en Coit Tower. We hadden helaas de pech dat het weer niet goed was tijdens ons verblijf. Door de kleine kamer, met slecht bed is het echter niet prettig om een middagje in het hotel te verblijven. Er is namelijk ook geen barretje of dakterras of zoiets dergelijks.

We vonden het jammer dat we met dit hotel de verkeerde keuze maakten. Voor de reiziger die sfeer boven comfort stelt, zou San Remo wel een optie kunnen zijn.

Datum van verblijf: juli 2013
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Barioso
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Citlali C, Marketing van San Remo Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2013

Spijtig dat je niet helemaal tevreden met uw verblijf.

San Francisco is een zeer dure, drukke stad, en we hebben een aantal van de beste prijzen in onze omgeving. Alles om ons heen is 200% -300% hoger, inclusief parkeerplaats die kan worden $ 58,00 per dag, dus $ 16,00 voor San Francisco is een geweldige deal die we hebben onderhandeld voor onze klanten.

We zijn niet een modern hotel, in feite nemen we trots het behoud van de grote oude wereld charme van dit 1906 hotel om een ​​authentieke historische ervaring te creëren.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 29 augustus 2018

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Citlali C, Guest Relations Manager van San Remo Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 augustus 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Citlali C, Guest Relations Manager van San Remo Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 augustus 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Citlali C, Guest Relations Manager van San Remo Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 augustus 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Citlali C, Guest Relations Manager van San Remo Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken