Frederik M

Geweldige binnentuin

4,0 van 5 bollen25 jul 2023 beoordeeld
Niet vriendelijk onthaald aan de balie maar zeer gezellige en leuk ingerichte binnenplaats met vuurkorven waar je marshmallows kan smelten en leuke outdoor spelen kan doen. Uitstekende ligging en ideaal om met gezin naar toe te komen.
Datum van verblijf: juli 2023
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 25 jul 2023
Dear frederikm379,

Thank you for staying with us. We're so delighted you enjoyed your time and we hope to see you again next time you're in San Francisco Fisherman’s Wharf!

Cheers,

• Hyatt.com
2.5 km van Hotel Zephyr San Francisco
Meer hotels in San Francisco bekijken
Beoordeeld op 13 mei 2023 via mobiele applicatie

Prima hotel. Vooral de faciliteiten binnen de gamehal van het hotel zijn leuk. Extraatje bij inchecken is ook top! Kamers zien gerenoveerd. Badkamers zijn wel verouderd. Kamer is gehorig. Vriendelijk personeel!! Locatie is ook heel fijn.

Datum van verblijf: april 2023
Joyce Yun, General Manager van Hotel Zephyr San Francisco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2023

Dear 71914jo,

We are so happy to hear that our team provided a memorable experience! Thank you so much for your time in leaving the review of your stay. We look forward to seeing you again soon!

Cheers,

Joyce Yun
General Manager
Hotel Zephyr San Francisco

Beoordeeld op 20 oktober 2019 via mobiele applicatie

Locatie van dit hotel is echt super! Je kunt bij het hotel gemakkelijk (tegen betaling) parkeren. Prima kamers, leuke binnenplaats met een foodtruck. Je kan er van 2 kanten in komen. Hotel ligt aan de Fishermans Warf en alle bekende trekpleisters in deze buurt zijn op loopafstand. Personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam

Datum van verblijf: september 2019
MichaelHotelZephyrGM, General Manager van Hotel Zephyr San Francisco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2019

Vielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben

Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel op een perfecte locatie. Alle bezienswaardigheden zijn vanuit het hotel makkelijk te bereiken, deels te voet en deels met een fiets. Fietsen verhuur ligt om de hoek. Hotel zelf is netjes, schoon en vriendelijk personeel. Kamers voldoende ruim. Voldoende eet gelegenheden rondom het hotel dus die mis je ook niet in het hotel. Ontbijt afhalen in het hotel is eventueel wel mogelijk.

Datum van verblijf: augustus 2019
MichaelHotelZephyrGM, General Manager van Hotel Zephyr San Francisco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Vielen Dank für Ihren Aufenthalt im Hotel Zephyr. Wir freuen uns über Ihre Kommentare und hoffen, dass Sie uns wieder besuchen

Beoordeeld op 26 juni 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is goed gelegen in een leuke buurt. Je kan alle bezienswaardigheden makkelijk bereiken. Fietsen, of een auto huren kan vlak naast het hotel.
De inrichting van de kamers en het gebouw is helemaal in de sfeer van schepen/haven.
Vriendelijk en behulpzaam persooneel.
Erg ontspannen trendy sfeer. Veel jonge mensen als hotelgasten. Wat soms ook wat een nadeel was (niet echt stil).
De kamer is ruim, goed bed, badkamer met bad/douche. Gratis water/koffie/thee op de kamer. Geen minibar. Roomservice slechts tot 21h. Ook de bar aan het hotel is maar open tot 21h wat ik persoonlijk een minpunt vind.

Datum van verblijf: juni 2019
DanHotelZephyr, Manager van Hotel Zephyr San Francisco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2019

Hello Stijn P,

Thank you so much for staying with us !! I am so glad you found our staff helpful and friendly. We do work hard to have that very hip and trendy laid back feel and I am glad we were able to do that for you. Cheers and I hope we see you again soon.

Beoordeeld op 7 augustus 2018

Het is een mooi, modern en luxe hotel. De familiekamer die wij hadden was schitterend. Het hotel ligt vlakbij Fisherman's Wharf. Echt op loopafstand. Gratis Wifi.
Alleen jammer dat de parking $60 per nacht kost.

Datum van verblijf: juli 2018
Hbirmele, General Manager van Hotel Zephyr San Francisco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2018

Dear Uytdehaag,

Thank you very much for your feedback on your recent stay with us. The team here at Zephyr is making a great effort in creating memories for our Guest and I will share with them your feedback.

We wish you save travel.