Beoordeeld op 30 juni 2016 via mobiele applicatie

ivm een afzegging airbnb voor 250 euro 2 nachten in dit hotel geboekt. vooraf beetje sceptisch n.a.v. de recenties, maar niet nodig geweest. kamer was prima in orde. Gratis parkeren is ook echt welkom met de belachelijke prijzen in sf. kamer had enkel glas dus als andere gasten thuiskomen hoor je het wel maar geen last van gehad verder. Met name de service die wij kregen bij de receptie was erg goed. Goede info over de stad en dingen om te doen. Ook korting gekregen op de fietsenverhuur en de hop on bus (uiteindelijk hebben wij dit niet gedaan ivm de hoge kosten) ov is uitstekend in sf en kost 2 dollar per rit.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 9 juli 2015 via mobiele applicatie

Wij hadden geboekt via Hotels.com duidelijk aangegeven dat wij met z'n 3 waren. 2 volwassen en 1 kind van 12. Helaas krijgen een hele kleine kamer met 1 bed. Het werd een andere kamer aangeboden ietsje groter en ze konden een extra bed plaatsen. Wij moesten wel 20dollar per nacht extra betalen.
De extra bed was niet normaal slecht. Je voelde de veren in je rug.
Ontbijt was ook niet best en je moest het naar je kamer meenemen. 1 medewerker was zo gezellig als de cellen van Alcatraz.
De andere was wel behulpzaam .
Enige grote plus punt was de gratis binnen
Parkeerplaats.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 16 mei 2015

Wij hadden dit motel genomen vanwege de lage(re) prijs en gratis parkeergelegenheid. Gekeken naar de prijs/kwaliteit is dit een prima keuze.

De kamers zijn groot en schoon. Alles is net van voldoende kwaliteit, maar ook niet meer dan dat. Verder is het wat gehorig (je hoort de bovenburen lopen).

Het ontbijt is inclusief, maar wel wat beperkt/eenvoudig. Er staan wat broodjes/donuts opgediend bij de receptie. Verder geen beleg ofzo, alleen wat boter als je dat wilt. Eigenlijk alleen maar zoete broodjes. De koffie is instant koffie.

Parkeerplaatsen zijn krap, maar er zijn er wel altijd beschikbaar.

De ligging is wel zeer goed. Om de hoek zit polk street met veel restaurantjes en winkeltjes. Ook kun je iets verderop de cable car nemen of loop je in zo'n 10 minuten naar fishermanswarf (terug is omhoog lopen, dus wat langer).

Samengevat: een eenvoudig motel op een prima locatie voor weinig geld.

Kamertip: Kamer op de bovenste verdieping, zo ver mogelijk achteraan in de gang
Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 13 mei 2015

Eenvoudige, maar ruime en schone kamer. Prima bed. De locatie is op loopafstand van Fishermans wharf en ook diverse bushaltes in de buurt. Vriendelijk personeel, simpel ontbijt. Kan dit zeer zeker aanbevelen!

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 30 april 2014

Aan het begin van onze rondreis door Californië hebben we hier drie nachten doorgebracht en aan het eind van de reis nog twee nachten. De eerste drie nachten brachten we door in een kamer aan de voorzijde van het hotel. 's Nacht ondervonden wij hinder van het licht dat aan de voorkant van het hotel de hele nacht blijft branden. De laatste twee nachten hadden we een kamer aan de zijkant van het hotel. We hadden pech want er werd naast het hotel een feestje gevierd. De muziek was zo hard dat het leek alsof je je midden in het feestgedruis bevond. Deze muziekoverlast schijnt alleen in het weekend voor (kunnen) te komen. De parkeerplaatsen zijn een pré. Het ontbijt stelt niets voor, wat muffins en donuts, dus je kan beter echt gaan ontbijten bij Peet's (op loopafstand).
Het schoonmaken van de kamers laat te wensen over: kortom, wat ons betreft geen aanrader.
De prijs-kwaliteit verhouding is onvoldoende. Wij gaan in ieder niet meer terug.

Datum van verblijf: april 2014
1  Bedank H.A.R. V