5 personen bekijken dit hotel
HolidayInn.com
Gratis annuleren tot 05-02-23
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 05-02-23
Vio.com
Expedia.comUS$ 187
Hotels.comUS$ 187
Destinia.comUS$ 214
Beoordeeld op 14 oktober 2019 via mobiele applicatie

Op de fiets door San Francisco is een hele ervaring. Sommige stukken zijn zo stijl dat fietsen niet mogelijk en lopen al een hele uitdaging is. We hebben over de Gilden Gate Bridge gefietst. Dat was een moet je doen dingetje.

Datum van verblijf: oktober 2019
Inspire06829276436, General Manager van Holiday Inn San Francisco-Golden Gateway, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2019

Bedankt voor de perfecte beoordeling! We kunnen niet wachten om je snel weer te zien voor nog een geweldige ervaring. Heb een fantastische dag!

Beoordeeld op 29 augustus 2019

Verzorgd hotel op een prima locatie in SF, diverse ontbijt diners om vlakbij. De cable tram letterlijk om de hoek, eventals een ATM. Vriendelijke service, redelijke hotelkamers. Ligging ook gunstig in het interessante deel van SF. Doordat het op een heuvel ligt, ook een leuk uitzicht als je kamer wat hoger in het hotel zit.

Kamertip: hoe hoger hoe beter in verband met het uitzicht over SF heen.
Datum van verblijf: juli 2019
Inspire06829276436, General Manager van Holiday Inn San Francisco-Golden Gateway, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2019

Bedankt voor de goede recensie, Slsur!

We zijn heel blij om te horen dat je een geweldig verblijf bij ons hebt gehad! Het is geweldig dat je zoveel van onze centrale locatie hield! Ons personeel streeft ernaar alles te doen om elke gast comfortabele en ontspannende accommodaties te bieden en uw lof laat ons weten dat we ons werk doen. We zien je graag snel weer terug, zodat we een nog positievere ervaring met je kunnen delen.

Heb een fantastische dag!

Beoordeeld op 16 juni 2018

Prima locatie, centraal voor vele bezienswaardigheden anders bus of Tram nemen, om de hoek. Door de hoge ligging mooi uitzicht op SF. Prima kamer met goede bedden en badkamer. Koffie/thee en kleine koelkast (geen vriesvak jammer genoeg voor de koelelementen)op de kamer, miste alleen de magnetron. Zwembad ligt smiddags aan de schaduwkant jammer (6 verdieping (van 20) Erg duur parkeren 50 dollar per dag is wel veel. Ontbijt niet genomen, te duur voor wat je er voor krijgt en i n de buurt genoeg te krijgen. Wel 1 keer gegeten prima burgers en pizza's de rest was wat duurder :-) Bier is trouwens ook erg duur in de US! Vlak in d buurt is /Trader joe, goede supermakrt met goede peijzen better dan Whole foods :-)

Kamertip: hoe hoger hoe beter, nl hoe meer uitzicht
Datum van verblijf: juni 2018
George C, Manager van Holiday Inn San Francisco-Golden Gateway, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2018

Er zijn tal van restaurantjes in de buurt van het hotel die onze gasten graag bezoeken. Parkeren in San Francisco kan duur zijn, maar onze gasten hebben onze privileges en toegang tot de garage 24 uur per dag.

Beoordeeld op 24 november 2017

Een netjes hotel met ruime kamer die een prachtig uitzicht hebben op de stad. Het hotel ligt perfect. Vele dingen zijn op redelijke loopafstand. In het restaurant kun je goed eten voor weinig geld. Het hotel beschikt ook over een klein zwem bad

Datum van verblijf: september 2017
David K, Manager van Holiday Inn San Francisco-Golden Gateway, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2017

Ik ben blij om te horen dat je van je verblijf hebt genoten. Polk Street heeft een aantal restaurants waar onze gasten van genieten.

Beoordeeld op 29 september 2017

We logeerden 2 nachten in een mooie en comfortabele kamer met 2 dubbel bedden. De kwaliteit van de matrassen was zeer goed. Minpuntje : onderaan het venster van onze kamer hing een grote bak vd aircovoorziening, die zorgde voor zeer veel lawaai. Maar over het algemeen tevreden over het verblijf

Datum van verblijf: augustus 2017
David K, Manager van Holiday Inn San Francisco-Golden Gateway, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2017

Ik ben blij dat je een comfortabele nachtrust hebt gehad!