Beoordeeld op 30 juli 2017

Goede ligging, prima bedden, heeeerlijke douchegel, bodylotion en shampoo. Goede bedden. Vanuit het hotel sta je middenin Fishermans wharf. Redelijk aan de prijs, vooral de parking, 57 dollar per nacht. De prijs en het parkeren zou een reden zijn om een nader hotel te nemen volgende keer.

Kamertip: Beide gebouwen zijn prima.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Antwoord van management:Gereageerd 3 augustus 2017

Hello Sander b,

Thank you for sharing your positive feedback and we are happy to hear that you had a great stay! We hope to have you stay with us again if your travels bring you our way!

Best Regards,

Tom Samway
Asst. Guest Service Manager

Beoordeeld op 24 juli 2017 via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel in de wijk Fishermans warf. Gezellige buurt met heel wat restaurantjes en bars. Ruime propere kamers. Wel geen ijskast op de kamer. Ontbijt is in buffetvorm, lekker en uitgebreid. Klein buitenzwembad aanwezig. Dagelijkse schoonmaak.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
JamesSanFrancisco, Manager van Holiday Inn San Francisco Fishermans Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2017

Dear Herman G,

Thank you for the wonderful review. Your review will be shared with the staff and Management of the hotel. Please continue to keep us in mind when looking for a place to stay in San Francisco.

Please feel free to contact either myself or the Manager on Duty with any additional comment or concern.

Beoordeeld op 18 juni 2017 via mobiele applicatie

Een prima hotel. Niet heel bijzonder, maar de ligging is echt ideaal: op 5 minuten loopafstand van Fisherman's Wharf. Tip: wij zijn 's ochtends naar Pier 39 gegaan, het was toen heel erg rustig. Ga ook zeker naar Alcatraz, de audio-tour is echt geweldig!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
JamesSanFrancisco, Manager van Holiday Inn San Francisco Fishermans Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2017

Dear Lieke v,

Thank you for sharing your experience while visiting San Francisco. I agree, the hotel location is one of the best, as you describe it, within walking distance from the pier and other attractions. I do hope that you will continue to keep us in mind when looking for a place to stay in San Francisco!

Beoordeeld op 29 april 2017 via mobiele applicatie

Hotel op steenworp afstand van de fishermans wharf en pier 39. Keurige ontvangst. Verbleef in bijgebouw met ingang bij Denny's. Om de hoek was nog gelegenheid om de auto te parkeren, wel geluk hebben want het zijn er maar 8 of 10 plekken. Kamers waren netjes en schoon. Nette badkamer. Vanuit de parkeer garage was je nog sneller bij de pieren en het ouderwetse trammetje.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
stephen l, Front Office Manager van Holiday Inn San Francisco Fishermans Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 april 2017

Dear Gest

Thank you for staying with us at the Holiday Inn Fisherman Wharf San Francisco, we do have 2 buildings which you were staying at our newer wharf building as well. We hope to see you again next time when you visit San Francisco again.

Stephen Leung
Manager On Duty

Beoordeeld op 30 juli 2016

Door een 2x vertraagde vlucht kwamen wij pas om 0.00 uur aan. Het duurde lang voordat de receptionist ons te woord stond. Bovendien werden we door verwezen naar het bijgebouw waar we zelf onze weg moesten zien te vinden. Slechte onpersoonlijke ontvangst.
Kamer ligt aan een doorgaande weg en is daardoor erg lawaaierig. Het hotel lost dit op door oordopjes op je kamer neer te leggen.
Pluspunt: hotel ligt vrij centraal.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Omar C, Front Office Manager van Holiday Inn San Francisco Fishermans Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2016

Vielen Dank für Ihre Anmerkungen zu Ihrem letzten Besuch in unserem Hotel. Wir entschuldigen uns vielmals für die Unannehmlichkeiten, die Sie während Ihres Aufenthalts aufgrund des Zustands Ihres Zimmers erfahren haben. Seien Sie versichert, dass wir uns dieses Problems annehmen werden. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen, um Ihnen unsere übliche Servicequalität bieten zu können.

Mit freundlichen Grüßen,

Omar C.