Beoordeeld op 18 juni 2017 via mobiele applicatie

Een prima hotel. Niet heel bijzonder, maar de ligging is echt ideaal: op 5 minuten loopafstand van Fisherman's Wharf. Tip: wij zijn 's ochtends naar Pier 39 gegaan, het was toen heel erg rustig. Ga ook zeker naar Alcatraz, de audio-tour is echt geweldig!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
JamesSanFrancisco, Manager van Holiday Inn San Francisco Fishermans Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2017

Dear Lieke v,

Thank you for sharing your experience while visiting San Francisco. I agree, the hotel location is one of the best, as you describe it, within walking distance from the pier and other attractions. I do hope that you will continue to keep us in mind when looking for a place to stay in San Francisco!

Thank you

Beoordeeld op 29 april 2017 via mobiele applicatie

Hotel op steenworp afstand van de fishermans wharf en pier 39. Keurige ontvangst. Verbleef in bijgebouw met ingang bij Denny's. Om de hoek was nog gelegenheid om de auto te parkeren, wel geluk hebben want het zijn er maar 8 of 10 plekken. Kamers waren netjes en schoon. Nette badkamer. Vanuit de parkeer garage was je nog sneller bij de pieren en het ouderwetse trammetje.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
stephen l, Front Office Manager van Holiday Inn San Francisco Fishermans Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 april 2017

Dear Gest

Thank you for staying with us at the Holiday Inn Fisherman Wharf San Francisco, we do have 2 buildings which you were staying at our newer wharf building as well. We hope to see you again next time when you visit San Francisco again.

Thank you
Stephen Leung
Manager On Duty

Beoordeeld op 30 juli 2016

Door een 2x vertraagde vlucht kwamen wij pas om 0.00 uur aan. Het duurde lang voordat de receptionist ons te woord stond. Bovendien werden we door verwezen naar het bijgebouw waar we zelf onze weg moesten zien te vinden. Slechte onpersoonlijke ontvangst.
Kamer ligt aan een doorgaande weg en is daardoor erg lawaaierig. Het hotel lost dit op door oordopjes op je kamer neer te leggen.
Pluspunt: hotel ligt vrij centraal.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Omar C, Front Office Manager van Holiday Inn San Francisco Fishermans Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2016

Vielen Dank für Ihre Anmerkungen zu Ihrem letzten Besuch in unserem Hotel. Wir entschuldigen uns vielmals für die Unannehmlichkeiten, die Sie während Ihres Aufenthalts aufgrund des Zustands Ihres Zimmers erfahren haben. Seien Sie versichert, dass wir uns dieses Problems annehmen werden. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen, um Ihnen unsere übliche Servicequalität bieten zu können.

Mit freundlichen Grüßen,

Omar C.
Asst. Guest Services Manager

Beoordeeld op 8 mei 2016

Goed hotel. Niets bijzonders. Locatie is sterkste punt. Verder gewoon een net en redelijk hotel. Wel duur, vooral ook parkeren, maar dat is daar overal in de buurt zo. Nadeel is de slechte geluidsisolatie. Om 5.30 uur werden wij iedere ochtend wakker van de herrie op straat.

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
nblanche, Front Office Manager van Holiday Inn San Francisco Fishermans Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2016

Dear Co v,

Thank you for choosing to stay with us at the Holiday Inn Fisherman's Wharf. We sincerely apologize for the noise you have experience while staying with us. The location to the Wharf has its strong points, however, being within close proximity to this major tourist destination has its drawbacks. We hope you had a great time in the city of San Francisco and we hope to welcome you back.

Nessa R.
Asst. Front Office Manager

Beoordeeld op 25 november 2015

Het hotel bestaat uit een oudbouw en een nieuwbouw gedeelte. In het oudbouw gedeelte zit de receptie, de kamers aldaar ogen oud en gedateerd. In het complex ernaast zijn de kamers nieuwer en rustiger gelegen. Het pasjessysteem weigerde vaak bij het openen van de deuren en het personeel was niet erg behulpzaam om dit op te lossen. Pas na enkele malen klagen hebben we een werkende pas gekregen. Verder waren de kamers schoon en goed onderhouden, wat uiteindelijk voor ons het belangrijkste was.

Verbleef: november 2015