12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer fijn hotel met een ruime en propere kamer. Het ontbijt is wat basic en als er veel volk is kan niet iedereen zitten. Alles is op wandelafstand te bezoeken. Het personeel is ook altijd vriendelijk en behulpzaam.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
COMF_SFO, General Manager van Comfort Inn by the Bay, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2017

Thank you for your review of our hotel - We are glad you enjoyed our comfortable and clean guest rooms, and the free hot breakfast we serve daily - We are also pleased you enjoyed walking to many of San Francisco's attractions from the hotel - We hope to see you again soon.

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt redelijk centraal. 3 blokken omhoog sta je boven aan lombard street. 5 blokken naar beneden en je staat aan het water. Kamer en badkamer erg klein en niet hypermodern. Ontbijtbuffet is heerlijk. Overal goede wifi.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
COMF_SFO, Manager van Comfort Inn by the Bay, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2017

Thank you for your review of our hotel - We are pleased you enjoyed your stay at the hotel, and found the walking distance to many attractions easy -

23 januari 2017 beoordeeld

Dit is een eenvoudig hotel op wandelafstand van Lombaert street, China town en Fisherman's wraf en Pier 39. Voor een bezoek aan The Golden Gate dient u wel over een wagen te beschikken. Verder zijn de kamer niet echt ruim, geen koelkast ter beschikking maar er staan wel ijsmachines op de gang.(geen airco aanwezig) Het ontbijt is inbegrepen in de prijs. Let op, schrik niet van de dure ondergrondse parking van het hotel. Als gast betaal je hiervoor gemakkelijk 30 USD per dag.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
14 juli 2016 beoordeeld

Een geweldige grote kamer lekkere bedden en een geweldig uitzicht op de goldengate bridge! Je zit op loopafstand van de Fischermans Warf (3 heuvels naar beneden). Elke dag staat er een heerlijk ontbijt klaar alleen het enige minpuntje is dat je maar vanaf 6:30 tot 9:30 kon ontbijten.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
7 maart 2016 beoordeeld

Voor ons was dit hotel slechts een tussenstop aan het begin van de reis zodat we niet zo'n ontzettend lange vlucht hadden naar Nieuw-Zeeland.
De locatie was prima, uitzicht op de Golden Gate Bridge, vlakbij Lombard Street en Fishermans Wharf was ook te lopen. Vanaf de kade had je een goed zicht op Alcatraz.
Het ontbijt was niet echt heel geweldig. Vooral eigenlijk toast op... Weinig keus.
Met parkeren bij het hotel of in de omgeving hebben we geen ervaring aangezien we gehaald en gebracht zijn van het vliegveld.
Personeel was vriendelijk. De kamer groot voor ons tweeën, met twee grote bedden. Wel was het erg warm op de kamer, zonder airco. De ramen konden moeilijk open en waren erg vies, ook rondom de ramen.
Kortom, prima uitvalsbasis als je de stad bezoekt maar comfort is niet helemaal zoals je zou verwachten.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner