Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.158)
Beoordelingen filteren
1.158 resultaten
Waardering van reizigers
547
370
121
60
60
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
547
370
121
60
60
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.158 beoordelingen
Beoordeeld op 1 november 2017 via mobiele applicatie

Na een lange vlucht hebben we een taxi (60$) naar hotel zelos genomen. We zijn zeer vriendelijk ontvangen en doorverwezen naar een kamer op de 9e verdieping. De kamer ziet er zeer netjes uit en was voorzien van een lekker bed en een grote tv. Badkamer was prima en had een douche met douche gordijn wat niet onze voorkeur heeft. Verder is de ligging van het hotel top! Op 2 minuten loopafstand vind je het cablecar opstappunt waarmee je naar de andere kant van de stad kunt. Ook de BART (metro) stopt voor de deur.

Kortom een goed hotel op een top locatie.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Bedank ruteij
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Tyler G, Manager van Hotel Zelos San Francisco, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2017
Google-vertaling

Hello and thank you for providing us your feedback! I'm so happy to see that you enjoyed our central location and well-appointed rooms. I hope that the next time you're in San Francisco you'll allow us the opportunity to host you again. Take care!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 oktober 2017

Dat dit hotel z'n verwachting niet inlost ligt ongetwijfeld aan kleinigheden, maar net dat maakt meestal het verschil! Bij aankomst kregen we verkeerde info over de uren van het ontbijt waardoor we dat de volgende ochtend misten... dat werd gelukkig opgelost door een kortingsbon op ons verblijf, maar toch bleef de teleurstelling want we konden niet eens een kop koffie krijgen! Toen we op onze 2de dag op tijd aan het ontbijt verschenen bleek dat we niet veel gemist hadden... zeer beperkt, tenzij je à la carte wil bijbestellen (en bijbetalen!). Toen de schoonmaaksters spullen uit onze kamer meegenomen hadden, werden die achteraf gelukkig terug bezorgd maar alweer moesten wij aanschuiven aan de altijd drukke balie!
Toen we op het mooie, sfeervolle dakterras wilden dineren, bleek het eten lekker maar de bediening zeer pover en onvriendelijk!
Ondanks de goeie ligging, en de nette kamers zouden we hier een volgende keer niet terugkomen. Voor de prijs die we betaalden, hadden we beter iets anders gekozen.

  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank chris g
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Tyler G, Manager van Hotel Zelos San Francisco, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2017
Google-vertaling

Hello and thank you for providing us your feedback about your stay with us last month. I'm sorry to see that your stay left many things to be desired and certainly understand your frustration regarding the mix up with breakfast. I apologize that we did not meet your expectations for this stay and hope that you might reconsider staying with us again in the future if your travels bring you to San Francisco. Take care!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 oktober 2016

Een heerlijk rustig hotel. We hadden een erg mooie en ruime kamer. Het uitzicht was niet fantastisch, we keken uit op het naastgelegen kantoorgebouw. Voordeel hiervan is dat het erg rustig is, nauwelijks verkeersgeluiden. Zelos ligt echt super centraal, openbaar vervoer voor de deur, maar ook op loopafstand vind je volop winkels en restaurants. Vanaf de luchthaven met de BART naar Powell Street station is het ongeveer een half uurtje en ben je meteen bij het hotel.

  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank ascholten80
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 september 2016 via mobiele applicatie

We hebben een heerlijk verblijf gehad in dit hotel. Personeel is erg vriendelijk. Kamer was schoon en goed onderhouden. Bedden lagen heerlijk. We zaten op de achste etage en haden geen last van de geluiden uit de stad. Hotel ligt op zeer centrale plek, vlak bij de cable cars en bushalte. Parkeren is wel kostbaar, 50 dollar per dag. Wij hebben geparkeerd in de garage achter het hotel 34 dollar per dag.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Bedank Alinde_4
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HotelZelosGM, General Manager van Hotel Zelos San Francisco, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 september 2016
Google-vertaling

Dear Alinde_4,

We truly appreciate the positive comments you left after you stay with us. Thank you for highlighting the central location of our hotel as well as the friendliness of our staff. Look forward seeing you again at our hotel if your next trip to the US is San Francisco again.

Warmest Regards,

Sietse Nabben
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 augustus 2016

Dit hotel is een prima uitvalsbasis voor een paar dagen San Francisco. Vlak bij de metro, cable car om de hoek, en meer dan genoeg opties qua eten.
De kamers waren ruim en schoon, met een moderne inrichting. Onze kamer zat boven het terras van de bar, maar daar hadden we geen last van, zelfs niet toen er een feestje gehouden werd gezien het feestje voor middernacht ophield. Lobby is voor een hotel van dit formaat wat klein.

  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Jan C
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HotelZelosGM, General Manager van Hotel Zelos San Francisco, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2016
Google-vertaling

Dear Jan C,

Thank you very much for your review and highlighting the comfort level of your stay. We appreciate the positive comments on the cleanliness and the spaciousness of our guests rooms as well. Please do let us know when your travels form The Netherlands brings you back to San Francisco.

Warmest Regards,

Sietse Nabben
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken