Beoordeeld op 9 oktober 2016 via mobiele applicatie

Goed hotel. De kamers zijn standaard. Bedden wel zacht. De lokatie is echt top!!!
Inchecken ging heel snel en de dames waren erg vriendelijk. Er zijn 6 liften dus je hoeft niet lang te wachten. Er is een fitness, zwembad etc.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 oktober 2016

Luxe hotel, prettig gelegen bij Union Square en openbaar vervoer. Vriendelijk personeel. Ontbijt is erg uitgebreid en lekker, wel prijzig. De kamers zijn ruim, zeer schoon en erg luxe. Fijne bedden en douche. Koffiezet apparaat op de kamer, ook mini-bar (tegen betaling). Zeker een aanrader!

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Bedank A.P. W
NikkoGal, Manager van Hotel Nikko San Francisco, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2016

Hoi A.P. W,

Dank u voor de herziening u! Ik ben zo blij dat je genoten van onze uitstekende Union Square locatie, luxe kamers met comfortabele bedden, lekker ontbijt in Restaurant ANZU, en onze vriendelijke personeel! We zouden het een eer om nog een kans om je weer genieten van de toekomst.

Cheers!

Danielle Ortega
Marketing Manager

Beoordeeld op 3 oktober 2016

hotel is ok,ligging is goed.kamers zijn proper,matrassen zijn goed.het hotel heeft wel een facelift nodig .personeel is super vriendelijk.jammer dat je alhoewel niet goedkoop extra moet bijbetalen voor zwembad of fitness.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
NikkoGal, Manager van Hotel Nikko San Francisco, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 oktober 2016

Hoi Geert V,

Hartelijk dank voor je recensie jou! Ik ben zo blij dat je genoten hebt van uw schone kamer en een comfortabel bed. Hartelijk dank voor uw feedback over gebieden waar we kunnen verbeteren: Hotel Nikko renovatiewerken in de winter 2016-2017 en opnieuw openen met gloednieuwe kamers volgend voorjaar. We zouden het een eer om u van harte welkom op elk moment.

Cheers!

Danielle Ortega
Marketing Manager

Beoordeeld op 28 juli 2016

Leuk hotel met mooie grote kamer! Roomservice was heerlijk en de Japanse mensen waren heel aardig. Hygiene was erg goed. Alleen helaas was er in de kamer zelf weinig inspiratie, alles was helemaal wit zonder ook maar enige kleur.

Kamertip: Je hebt nergens goed uitzicht dus dat maakt niet veel uit.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 30 mei 2016

Goed en schoon hotel met prettige ligging.
Nette kamers, prettige bedden, prettige lakens.
Goed ontbijt met ruime keuze.
Wifi is wat traag

Het zwembad is 15,- extra, teveel voor wat het is dus laat je zwembroek maar thuis. Er zijn wat meer additioneel kosten.

• Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden