Volledig restitueerbaar voor za 30 mrt.
Skyscanner.com
Beoordeeld op 12 september 2015 via mobiele applicatie

Mooi modern hotel met erg vriendelijk personeel. De kamers zijn zeer ruim en warm ingericht. Gelegen middenin San Francisco en op korte loopafstand van Union Square en veel restaurants. Room service viel wel wat tegen; behoorlijk prijzig en van matige kwaliteit. Ik en een collega hadden kip (bleek erg droog te zijn) en een cola besteld wat samen neerkwam op 70 dollar.

Datum van verblijf: september 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 juni 2015 via mobiele applicatie

Het hotel is middenin het centrum gelegen. Vanaf de luchthaven zeer makkelijk te bereiken met de bart trein. Het station ligt vlakbij. Het is een vrij groot hotel maar met een prima service. Zeer vriendelijk onthaal. De kamers zijn ruim en luxueus ingericht. Het ontbijt is zeer verzorgd en uitgebreid. Als je kiest voor het buffet kan hier zelfs genieten van een japans ontbijt. Zeker aan te raden.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 25 mei 2015 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel.centraal gelegen. Zeer vriendelijk. Lekker ontbijt buffet, zelf Japans ontbijt!! Leuke buurt rond het hotel. Met zeer bekwaam personeel! Conciërge die alles weet. Tips.raad.enz .hotel zeer goed onderhouden. Wordt in 2016 vernieuwd!!

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 1 september 2014

Top service, toplocatie (om de hoek bij Union Square), brandschoon.
Kamer was ruim ruim (kijk ook bij de kamertip), badkamer ook. Strakke, zakelijke inrichting. Wij hebben het ontbijt en de andere faciliteiten niet gebruikt. zoals altijd in Amerikaanse hotels ook hier weer uitstekende service van de conciërge.

Kamertip: de double kamers hebben 2 kleine 2-persoonsbedden; niet erg geschikt met grotere kinderen. wij boekten om naar een kamer met 2 queens, prima
Datum van verblijf: augustus 2014
NikkoGal, Marketing Manager van Hotel Nikko San Francisco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2014

Geachte afgevaardigde,

Heel erg bedankt voor de beoordeling! Wij hopen u te mogen verwelkomen weer heel snel.

Met vriendelijke groet,
Danielle Ortega
marketing Manager

Beoordeeld op 25 augustus 2013 via mobiele applicatie

Locatie is THE BEST.

Personeel was professioneel en vriendelijk.

Onze mini junior kamer was klein, maar schoon. Van alle gemakken voorzien.

Beneden is een Starbuck coffee waar je FREE wifi hebt.

Hotel is mooi, luxe en ongeveer twee blokken van Union Square verwijdert.

Vanuit de luchthaven kan je ook makkelijk en zonder over te stappen met de metro naar dit hotel toe gaan. $8 per persoon enkele reis. Hotel Nikko was maximaal 3 minuten lopen van de metro station. Reisduur vanuit de luchthaven naar t hotel was +/- 45 minuten.

Vraag naar een kamer op een zo hoog mogelijke verdieping. Dit in verband met lawaai op straat.

Datum van verblijf: oktober 2012