31 juli 2016 beoordeeld

Het is een aardig oud hotel, met een goed prijs/kwaliteit verhouding.
kamer met twee dubbele bedden voor 4 personen prima van afmeting, daar je ip toch meer buiiten de deur bent dan in de kamer als je in die fantastische stad bent. Voor een budget hotel is het parkeren (30 dollar per nacht) dan wel weer wat prijzig.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces
23 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik lees van iedereen beoordelingem over veel zwervers en junks. Ik heb samen met mijn vriend van 18 t/m 21 juni 2016 in het hotel geslapen. Het valt reuze mee hoeveel zwervers of junks je ziet. Ik heb ook een aantal dagen in LA geslapen en daar had je ook zwervers.

Ze vallen je niet lastig en in de avond valt het wel mee hoe eng het allemaal is. Wij hebben telkens gebruik gemaakt van Uber wat echt ideaal is. De wifi in het hotel was niet altijd even goed. De kamer daar in tegen was prima voor een aantal dagen. Het is schoon en dat is belangrijk. De nachtportier is helemaal niet vriendelijk. Gelukkig zijn de andere personen dat wel.

Geen duur hotel vergeleken de andere hotels in de stad.

Dus voor een aantal dagen San Francisco is dit hotel prima te doen!

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
18 mei 2015 beoordeeld

Hotel is op zich niet verkeerd, bedden zijn goed.Het hotel is wel verouderd maar als je niet om luxe geeft is dit prima te doen.Geen airco, koelkastje en koffiezet apparaat. Met bus 47 (op van Ness) kan je voor $2,25 pp voor 3 uur reizen via de reguliere bus die stopt bij Fishermanswarf, stuk goedkoper en leuker (tussen de lokale bevolking) dan de hop on/off die kost $45,- pp.De buurt is niet prettig, veel daklozen en junkies.Zorg dat je voor het donker binnen bent of neem een taxi.

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
3 september 2014 beoordeeld

Wat een vreselijk hotel. Het staat midden in een wijk vol met daklozen. Het is er erg smerig. De mensen die in het hotel werken zijn totaal niet behulpzaam en ook niet geïnteresseerd in hoe je verblijf is geweest. Het ontbijt is zeer armoedig. In een oude discotheek ruimte, met weinig keuze. Ook is het hotel erg gehorig. Wij raden het helaas iedereen af.

Verbleef: september 2014, reisde met een partner
4 augustus 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven 3 nachten in dit hotel. Ja het was wat oudbollig maar de kamer was prima , groot genoeg. Redelijk schoon. Kleine badkamer. De vrouw achter de receptie was niet vriendelijk , de man daar in tegen wel. Ontbijt laat te wensen over. Onder minimaal ! Maar prijstechnisch niets mis mee! Dan moet je in een duurder hotel gaan. Echter de buurt was vooral ' s avonds zeer onaangenaam. Veel daklozen , junks etc. Die je toch wel lastig vallen , je moet het negeren , maar toch wel eng. Met de taxi terug naar hotel is het beste

• Verbleef: juli 2013