“Super mooi park, vooral de botanische tuin”

Golden Gate National Recreation Area
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 32,00*
Vanaf
Golden Gate Park Self Guided Bike Tour in San ...
Geclassificeerd als nr. 24 van 652 dingen om te doen in San Francisco
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi en indrukwekkend groot park waar veel te zien is. Vooral de botanische tuinen waren indrukwekkend. We hebben hier ook Kolobries gezien. Gaaf!

28 juli 2017 beoordeeld

Dit enorme park ligt iets buiten het hart van San Francisco.Je kunt hier heerlijk wandelen, golfspelen of genieten van de diverse musea en architectuur. Het 19e eeuwse Conservatory herbergt een enorme verzameling exotisch planten, maar is al door zijn architectuur imposant. Dat geldt ook voor het De Young museum en het museum Academy of Sciences.

14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een mooi verzorg park, midden in San Francisco. Je kan er wandelen, fietsen en met de auto doorheen rijden. Ook is er een mooie bloementuin. Leuk om gezien te hebben, een rustpuntje in de drukke stad.

28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je de drukte van de stad wilt ontvluchten dan is dit een prima plek. Het is er bijzonder rustig en de natuur is prachtig. Ik was er in het voorjaar en dan staat er werkelijk van alles in bloei. Leuk speeltuintje voor de kinderen en een mooi chinees theehuis voor de volwassenen.

Bekijk meer beoordelingen
21 april 2017 beoordeeld

In dit park kan je lekker hangen met mooi weer, het is erg groot en er is van alles te zien. Ik vond echter dat het vergeleken met alle andere bezienswaardigheden in San Francisco niet echt de moeite waard was, zeker niet bij een kort verblijf als wij hadden(we bleven er twee dagen)

Reizigers die Golden Gate National Recreation Area bekeken, bekeken ook

San Francisco, Californië

In Golden Gate National Recreation Area geweest? Deel je ervaringen!