Opslaan

vanaf US$ 15,00
vanaf US$ 75,00
vanaf US$ 35,95
Beoordeeld op 14 juli 2017 via mobiele applicatie

Dit is een mooi verzorg park, midden in San Francisco. Je kan er wandelen, fietsen en met de auto doorheen rijden. Ook is er een mooie bloementuin. Leuk om gezien te hebben, een rustpuntje in de drukke stad.

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 28 mei 2017 via mobiele applicatie

Als je de drukte van de stad wilt ontvluchten dan is dit een prima plek. Het is er bijzonder rustig en de natuur is prachtig. Ik was er in het voorjaar en dan staat er werkelijk van alles in bloei. Leuk speeltuintje voor de kinderen en een mooi chinees theehuis voor de volwassenen.

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 21 april 2017

In dit park kan je lekker hangen met mooi weer, het is erg groot en er is van alles te zien. Ik vond echter dat het vergeleken met alle andere bezienswaardigheden in San Francisco niet echt de moeite waard was, zeker niet bij een kort verblijf als wij hadden(we bleven er twee dagen)

Datum van activiteit: maart 2017
Beoordeeld op 18 april 2017

Geweldig om te chillen en relaxen. We hebben aardig wat uurtjes daar rondgebracht , gaat het zien....

Datum van activiteit: juni 2016
Beoordeeld op 2 augustus 2016

Prachtig park en toffe bezienswaardigheden. Zeker als je weet hoe het tot stand gekomen is. De musea zijn uiteraard te betalen. De serres niet vergeten !

Datum van activiteit: juli 2016