“Groot park, maar niet heel bijzonder”

Golden Gate National Recreation Area
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 32,00*
Vanaf
Golden Gate Park zelfgeleide fietstocht in San ...
Geclassificeerd als nr. 24 van 727 dingen om te doen in San Francisco
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
21 april 2017 beoordeeld

In dit park kan je lekker hangen met mooi weer, het is erg groot en er is van alles te zien. Ik vond echter dat het vergeleken met alle andere bezienswaardigheden in San Francisco niet echt de moeite waard was, zeker niet bij een kort verblijf als wij hadden(we bleven er twee dagen)

18 april 2017 beoordeeld

Geweldig om te chillen en relaxen. We hebben aardig wat uurtjes daar rondgebracht , gaat het zien....

2 augustus 2016 beoordeeld

Prachtig park en toffe bezienswaardigheden. Zeker als je weet hoe het tot stand gekomen is. De musea zijn uiteraard te betalen. De serres niet vergeten !

21 juni 2016 beoordeeld

Dit is een geliefde plaats voor de inwoners van SF om in het weekend te picknicken, sporten of een tentoonstelling te bezoeken. Ook voor toeristen die wat langer in de stad verblijven is dit een heel mooi en groot park om enkele uren door te brengen. Verschillende musea die vaak heel interessante tijdelijke tentoonstellingen organiseren.

Bekijk meer beoordelingen
17 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk relaxen het natuurgebied dat door de NPS beheerd wordt. Ook de botanische tuin valt hier onder, welke aan te bevelen is. 8 usd entree pp. Kinderen <4 jr gratis. Fort Point met fantastisch uitzicht op de Golden Gate brug valt ook binnen die gebied, maar ligt direct aan de voet van de brug

Reizigers die Golden Gate National Recreation Area bekeken, bekeken ook

San Francisco, Californië

In Golden Gate National Recreation Area geweest? Deel je ervaringen!