“Goed idee om op een snelle en leuke manier de stad te leren kennen!”
Beoordeling van Big Bus Tours

Big Bus Tours
Geclassificeerd als nr. 93 van 335 Tours in San Francisco
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn 3 dagen naar San Francisco geweest tijdens onze roadtrip. Voor San Francisco hadden we veel bezienswaardigheden die we wilden bekijken in een relatief korte tijd. Met de auto was geen optie hadden we gehoord en ook lopend was geen slim idee. Daarom hebben we van tevoren (voorafgaand aan de reis) een ticket gekocht voor 2 dagen achter elkaar onbeperkt te reizen met de hop on hop off bus van Big Bus. Wat een leuke gidsen heb je erbij (er zijn ook minder leuke).

We hadden door onze 2dagen ticket ook een avond tour erbij met guide Donna (een Ierse man). Hij was grappig, vertelde interessante weetjes en maakte de koude trip toch wel leuk. De Dag erna hadden we als onze guide Jason samen met zijn chauffeur Mika. Goede chauffeur! Geen onnodig gerem, rijst langzaam daar waar iets te zien is en rijdt door waar het kan.

Jason was een vrolijke spontane man die evenals Donna leuke grapjes had, en veel interessants wist te vertellen.

Dankzij jullie was het Top! Bedankt!

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Big bus is een prima hop on hop of manier om kennis te maken met de stad. Elke bus heeft een gids die allemaal hun eigen stijl hebben ontwikkeld om je de informatie te geven. Het is een kwestie van smaak welke gids het beste bij je past. Elke 20 minuten kun je weer opstappen en wordt je naar het volgende punt gebracht.

26 mei 2018 beoordeeld

Hele leuke gidsen die echt fijne dingen te vertellen hebben over de stad. Vergeet de standaard uitleg die je kan horen in de oortjes. De uitleg van de gids is veel leuker. ik heb enorm moeten lachen met de uitleg. Doug was echt de grappigste gids.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bekijk meer beoordelingen
25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kan niet oordelen over de concurrentie maar ga eerst daar eens informeren. Of overweeg openbare bussen $7/dag.
De chauffeurs waren bruut en onvriendelijk. De service over het algemeen trekt op niet veel. $50 voor 24uren ticket? De vroegste bus (bij Triton) komt om 9u05 en de laatste vertrekt iets verder van Fischerman's wharf om 17u30. Je hebt dus amper 8u30plezier van het ticket. Rijdt bovendien slechts in 1 richting. De bus heeft zelden stopplaatsen direct aan een attractie. Grootste miskoop van onze reis.

Reizigers die Big Bus Tours bekeken, bekeken ook

San Francisco, Californië

In Big Bus Tours geweest? Deel je ervaringen!