arretje19
Oostvoorne, Nederland

Red coach motor lodge

3,0 van 5 bollen20 mei 2016 beoordeeld
In het vliegtuigzat ik toevallig naast een Amerikaanse die mij vertelde dat ik niet in de beste wijk van SF een hotel geboekt had, dit klopte dan ook. Het hotel vond ik achteraf erg povertjes voor het geld wat we hadden betaald. De mensen achter de receptie (Chinezen) waren erg hartelijk en behulpzaam. Er was geen fohn in de kamer maar die kon ik zo ophalen bij de receptie. Kamer was pover maar schoon.
Wanneer je de straat oversteekt struikel je over de junks en zwervers. Ga je vanuit je hotel direct links en sla je een blok over dat is het goed te doen. Maar na een lange reis en dan direct on teh no go area terecht komen is echt niet fijn. Ik weet dat je mensen in het hotel er niets aan kunnen doen. Zij doen heel erg hun best en zijn gastvrij. Het gratis parkeren is erg fijn omdat parkeren best duur is in SF.
Datum van verblijf: mei 2016
Kamertip: wij zaten op de eerst verdieping, had geen idee hoe ik bij brand naar beneden moest komen
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.7 km van Best Western Red Coach Inn
2.8 km van Best Western Red Coach Inn
Fitnesscentrum
Meer hotels in San Francisco bekijken
Beoordeeld op 12 november 2015

Prijs/kwaliteit is dit hotel zeker OK. Wij hadden een zeer ruime kamer op het 2de verdiep, een prima badkamer, een balkon en een gigantisch bed. Parkeerplaatsen zijn voorzien aan de ingang van het hotel.
De locatie is zeer goed. Goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Op wandelafstand van zowat alle bezienswaardigheden. Het enige minpunt is de omgeving. Tenderloin area is echt een vieze en vuile wijk vol dakloze en drugverslaafden. Maar goed, als je hen niet lastigvalt dan zij aan jou ook niet. Het is gewoon niet zo prettig. Buiten dat raadt ik het hotel zeker aan.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 28 augustus 2015 via mobiele applicatie

Kamer was niet klaar toen we aankwamen, was nog in gebruik door een ander koppel. Was een misverstand. Alle voorzieningen aanwezig maar heel basic. We hadden er helemaal geen veilig gevoel wegens de criminele buurt. Zoek liever een hotel een paar straten verderop.

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 2 juli 2015 via mobiele applicatie

De hotelprijzen in San Francisco zijn soms belachelijk hoog. Dit hotel heeft een schappelijke prijs en heeft voor prima ligging qua openbaar vervoer. De buurt is inderdaad geen plaatje maar geen ghetto zoals sommige beweren. Het is inderdaad als toerist niet handig om midden in de nacht door de kleine straatje te lopen, maar kan dat in Amsterdam wel? Gewoon verstand gebruiken.

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 20 mei 2015

aangezien het reisbureau geen budgetvriendelijk hotel kon vinden in die periode, heb ik zelf gezocht en gevonden. Prijs/kwaliteit zeker een topper in deze stad. De buurt is minder aantrekkelijk, omdat als je buitenkomt direct geconfronteerd wordt met straatcriminaliteit. Maar als je het hotel enkel als slaapgelegenheid bedoeld, is het zeker de moeite waard. Nette kamers, goede bedden en alle nodige voorzieningen die een niet veel eisende tourist nodig heeft.
Vriendelijk onthaal en een parking vlak voor de deur van je kamer.

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 9 juli 2012

Dit is een eenvoudig, maar goed hotel met prima (bewaakte) parkeergelegenheid. Zeer aardige medewerkster achter de balie. Kamers zijn standaard/eenvoudig hebben geen airco, maar voorzien van prima WIFI. Wel vervelend dat het hotel aan een zeer slechte wijk (Tenderloin) ligt, daar moet je even omheen lopen.
Tegenover het hotel zit een prima/goekope buurtsuper.

Kamertip: Hotel heeft een plat dak, dus de kamers op de bovenste verdieping zijn erg warm!
Datum van verblijf: juni 2012