Casa Loma Hotel
Mystic Hotel(San Francisco)
  • Restaurant
Omni San Francisco Hotel(San Francisco)
Omni Hotels
  • Roomservice
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 295 per nacht.

Beck's Motor Lodge(San Francisco)
Official Hotel
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 285 per nacht.

Hotel Carlton, a Joie de Vivre hotel(San Francisco)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 262 per nacht.

Hilton San Francisco Union Square(San Francisco)
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 271 per nacht.

Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 311 per nacht.

Handlery Union Square Hotel(San Francisco)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 261 per nacht.

Fairmont San Francisco(San Francisco)
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 298 per nacht.

Holiday Inn San Francisco Golden Gateway(San Francisco)(Heel veel waar voor je geld!)
HolidayInn.com
Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 267 per nacht.

da Vinci Villa(San Francisco)
Agoda.com
Besparingsmelding! 39% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 39% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 228 per nacht.

2 oktober 2011 beoordeeld

Kamertip: When you book ask for a quieter room, they will try to put you round the back which is quiet from the road and you get a nice view over the city.
23 september 2011 beoordeeld

Kamertip: There are no elevators in this building, so to avoid walking up flights of stairs and dragging your luggage with you, try to reserve something on the 1st floor.
21 september 2011 beoordeeld

20 september 2011 beoordeeld