“Prima fietsverhuur”

US$ 36,00*
Vanaf
San Francisco fietsverhuur
Geclassificeerd als nr. 37 van 168 Outdooractiviteiten in San Francisco
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier fietsen gehuurd voor een dag, om de Golden Gate brug over te fietsen.
Prima fietsverhuur, vriendelijk en kundig personeel, goede fietsen en de uitleg was duidelijk.
Routebeschrijving zit in een kaart voor op de fiets.
Aanrader!

blazingsaddlesteam, Manager van Blazing Saddles Bike Rentals and Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juni 2018

23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden geluk met het weer, maar buiten dat was het onvergetelijk! Zelf onze 7-jarige zoon fietste de heuvels en brug zo op, een enkele keer een paar meter lopend. De uitzichten waren prachtig en de route was duidelijk. De fietsen waren prima, wat beschadigd, maar het was er prima op fietsen. Ze hadden ook voor de kinderen veel maten beschikbaar. Sausalito is een leuke plek om te lunchen. Terug hebben we de ferry genomen. Daar kreeg je al toegangskaarten voor. Goedkopere tickets voor de kinderen kochten we bij de boot en de twee die over waren konden we bij Blazing saddles retourneren. Goed geregeld!

12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ronduit slecht materiaal en ook nog eens verborgen voorwaarden. Moesten na afloop dubbel betalen. Ik raad het af hier een fiets te huren.

blazingsaddlesteam, Manager van Blazing Saddles Bike Rentals and Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 januari 2018

We apologize you were not 100% satisfied with your experience with our company. As you can see from our reviews, the majority of our customers really enjoy this experience as well as our customer service. We're sorry to hear you did not feel this was the case.

3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een fiets gehuurd, elektrische en gewone. Alles prima in orde. Je krijgt een duidelijke uitleg en een route. Wij hebben zelf een route samengesteld, over de brug naar Sausalito, terug langs Presidio, Ashbury, painted ladies, fishermen's warf, ong 40 km.

blazingsaddlesteam, Manager van Blazing Saddles Bike Rentals and Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 december 2017

Bekijk meer beoordelingen
30 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gefietst met een fiets van sadle bikes, prima fietsen ,een kaart mee voor de fietsroutes en gaan, zeker een aanrader om in San Francisco te fietsen en zeker over de Golden Gate Bridge!

blazingsaddlesteam, Manager van Blazing Saddles Bike Rentals and Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 oktober 2017

Reizigers die Blazing Saddles Bike Rentals and Tours bekeken, bekeken ook

In Blazing Saddles Bike Rentals and Tours geweest? Deel je ervaringen!