Beoordeeld op 15 december 2017

We hebben dit hotel gebruikt om onze rondreis door Amerika te starten. We verbleven hier 3 nachten zodat we San Francisco konden ontdekken. Vanwege de leeftijd van de kinderen hadden we een kamer met 2 twee-persoons bedden. Het personeel is erg vriendelijk (volgens mij zijn alle amerikanen in eerste aanleg vriendelijk).De kamer is prima voor een kort verblijf. Het hotel zit dicht bij de verschillende "must-see" attracties van San Francisco. Het personeel helpt je graag om de goede plekjes te vinden. Eten / ontbijten kan er niet maar er zijn op loopafstand genoeg leuke restaurantjes waar je kunt ontbijten. Laat je ook hiervoor informeren door het personeel. Direct achter het hotel is een gezellig straat je met winkels, bars en restaurants.
Ik zou zeker een fiets huren en over de Golden Gate fietsen (Bike the Bridge). Een bezoek aan Alcatrez is zeker de moeite waard maar boek vooraf thuis via de site van Alcatraz zodat je zeker bent van een plaats. Je kunt vanaf 90 dagen voordat de bezoekdatum is tickets reserveren. Vlakbij is ook het bekende bochtige straatje Lombardstreet wat je vaak ziet in films. Vergeet niet om Fishermens Warf te bezoeken en een ritje met de Cable Car te ervaren.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 17 september 2017

Wij hadden een kamer geboekt met kingsize bed voor 3 nachten. We kregen een kamer op de bovenste verdieping aan de achterkant van het hotel, dit was heerlijk rustig! De auto kun je parkeren in de bijbehorende parkeergarage. Kamer was prima! Bed was goed, badkamer was ook goed. Bij de receptie wordt je erg vriendelijk geholpen en je kunt met vragen over openbaar vervoer en restaurant prima terecht. Er zitten in de buurt veel goeie restaurants, de bus naar Fishermans Warf is 1 straat verder, op 5 minuutjes lopen. En dat is perfect, in dezelfde straat veel leuke winkels, restaurants en Starbucks.Enige nadeel is dat je standaard geen koelkast op de kamer hebt. Vooral als je er langere tijd verblijft. Wij zijn heel erg tevreden over ons verblijf in dit hotel.

Kamertip: Als je geen last wilt hebben van de drukte van Lombard Street kun je bij boeking vragen om een kamer op de achterkant van het hotel
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 8 maart 2017 via mobiele applicatie

Het hotel via booking.com geboekt. We hebben er 5 nachten geslapen. Tip: wij hadden een rustige kamer gevraagd en kregen kamernummer 239, aan de achterzijde. Het was een schoon en ruime kamer. Jammer dat er geen koelkast aanwezig was. Voor ontbijt kun je terecht bij Mel's drive inn, Home plate of Ihop deze zitten tegen over en net voorbij het hotel. Voor diner kun je terecht om de hoek of de straat achter het hotel (chestnut). Prettige recept. Fijn dat de auto in een overdekte parkeergarage staat.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 24 januari 2017

Wij hebben drie nachten hier geslapen. Basiskamer met goed bed. Geen koelkast en geen ontbijt (m.u.v. koffie). Wel kluisje en bad/douche. Grote flatscreen tv. Hotel is een beetje verouderd, maar alles is schoon.
Gratis parkeren! Je krijgt goede tips voor ontbijt en diner (vragen!).
Prima prijs/kwaliteit (tussen 110-130 dollar p.n.) in januari.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 24 december 2016 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier 3 nachten. Er zijn voldoende parkeerplaatsen en er je kunt er verschillende restaurants vinden. Mels diner tegenover het motel is leuk als je in een jaren 50 stijl. De kamer werd iedere dag schoon gemaakt, het bed was prima en je kunt thee of koffie op de kamer zetten. Helaas geen koelkast aanwezig. Supermarkt is 12 min lopen, fiets verhuur aan de overkant van de weg. Een min punt is miss de ligging, Fisherman's wharf is bijv ongeveer 20 min lopen. Verder een prima motel om een paar dagen in te verblijven!

Datum van verblijf: december 2016