“Druk maar uitstekend”

Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Ontbijt, Afhalen
Wijk: Union Square
31 mei 2018 beoordeeld

Grote kans dat je eerst wat zult moeten aanschuiven voor je kunt bestellen want dit is duidelijk een populaire ontbijtspot. Het heeft een zeer uitgebreide menu voor fans van zowel hartig (omeletten, sandwiches, hartige pannenkoeken) als zoet (koffiekoeken, muffins, wafels, pannenkoeken). Het kan er binnen wel luid zijn, maar prijs-kwaliteit is dit zeker een winner.

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed adres voor lunch, ruime zitgelegenheid, ruime keus sandwiches en salades. Het is er netjes en de locatie t.o.v. Union square is goed

Bedank H.a. d
7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima ontbijt suggestie met pancakes in allerlei variaties en daarnaast alle Amerikaanse standaard variaties met eieren en toast etc.

Prijsstelling is vriendelijk (in SF omgeving)en de gebruikelijke goedkope maaltijden en dure drankjes en side offers.

Uiteindelijk met z'n tweeën pancakes, oatmeal, chai tea en koffie (soort van koffie that is) voor 25$

Geweldig leuke tent en gezellige lokatie (als je van drukte houdt)

16 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij dachten even snel hier ontbijt te eten maar niks is minder waar, wij stonden ongeveer een uur in de rij.

Het eten is op zich wel goed, bij de pancakes geen echte maple syrup en ze gaven bij ons 2 keer de verkeerde bestelling.

7 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ontbijt voor een goede prijs. De aardappels bij ontbijt voor mij als nederlander een beetje wennen maar smaakte prima.

Reizigers die Honey Honey Cafe & Crepery bekeken, bekeken ook

San Francisco, Californië

In Honey Honey Cafe & Crepery geweest? Deel je ervaringen!