“Top hamburgers”

Keukens: Amerikaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Afhalen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier terechtgekomen via TripAdvisor vanwege de goede recensies.
Werden niet teleurgesteld, we hebben een heerlijke verse hamburger gegeten die echt ontzettend lekker was. De frietjes waren ook heerlijk.
Echt een aanrader!!!

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verwachtingen vanuit het lezen van reviews op TripAdvisor zijn waargemaakt. Heerlijke burgers en spries om daar op te eten of mee te nemen. Voor $15 een heerlijke maaltijd gehad!

19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klein afhaalrestaurant met wat tafels als je ter plekke wilt eten. Allerlei soorten hamburgers met
kaas/bacon of andere toppings. Ook veggie burger en wheat broodjes! Als side kun je kiezen uit allerlei frietjes of fried onions. Lekker vers gebakken, je kunt zelfs kiezen uit medium of weldone gebakken burgers. Prijs is prima voor deze
burgers. Als je snel en lekker wilt eten is sit een prima plekje in SF!

15 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gevonden via Tripadvisor en recht tegenover ons hotel.

Prima Amerikaanse burgers met vers vlees en verse groenten. Tevens aardig personeel die het eten snel bereid!

Het is een kleine tent dus we kozen om onze burgers hier af te halen.

29 augustus 2016 beoordeeld

Klein tentje met weinig zitplaatsen maar de burgers zijn fantastisch gemaakt met verse ingrediënten. De service is snel en het personeel heel vriendelijk. Veel beter dan de bekende fastfood restaurants.

Reizigers die Pearl's Deluxe Burgers bekeken, bekeken ook

San Francisco, Californië

In Pearl's Deluxe Burgers geweest? Deel je ervaringen!