Beoordeeld op 1 juni 2016 via mobiele applicatie

Van alle resorts op Ka'anapali Beach is dit de oudste. De kamers (veelal in bungalows) zijn daardoor wat gedateerd, naar wel ruim een netjes. Prettig restaurant met geweldig uitzicht en leuke bar met heel goede cocktails. En de prijzen zijn naar Hawaïaanse maatstaven alleszins redelijk.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 21 oktober 2015 via mobiele applicatie

Aloha allemaal
Wij zijn net een weekje thuis van onze avontuurlijke vakantie naar maui hawaii.
Wij hadden een cottage geboekt met zicht op tuin in het royal lahaina resort.
Een goede beslissing geweest. We hadden de meest ideale ligging van onze cottage. Binnen min van tijd aan de zee en zwembad. 5 min lopen naar de royal scoop voor ontbijt en koffie of andere lekkere dingen. *ontbijten 23 Dollar pp en diner 60 dollar pp in restaurant is veel te duur* Eigenlijk was alles op 5 min loop afstand te doen. Heel blij mee. Onze cottage die aan de buiten zijde wel al gerenoveerd was. We hadden bij boeken wel gevraagd voor een gerenoveerde cottage. Die zaten vol met Amerikaanse vakantie gangers aangezien die cottage voor meerdere personen waren gezinnen dus! Het had wel wat in orginele staat. Alles was gedateerd maar er werd goed schoon gemaakt! Niks te klagen als je een fantastisch uitzicht hebt op de golfbaan!
Vriendelijk en behulpzaam personeel soms wel even goed luisteren aangezien het personeel merendeel hawaianen zijn.
Als dit resort over 4 jaar helemaal klaar is met renoveren dan gaan we zeker terug! Het zijn de centjes dubbel en dwars waard!
Mahalo marcia en patrick

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 20 mei 2015

Royal Lahaina is een goed en betaalbaar resort. Wij hadden een ruime cottage kamer met eigen terrasje. De zee is 2 minuutjes lopen. Op het resort heb ik vooral gebruik gemaakt van het bakkertje waar ze heerlijke koffie en verse baksels verkopen. De muffins zijn zeer aan te raden. Met 5km rijden zit je in downtown Lahaina, een klein oud whalers dorp. Leuke winkeltjes, een kleine outlet center en prima restaurantjes (met zeezicht). De kamer was heel ruim met een fijn bed, lekker veel kussens, een prima badkamer. Niet teveel poespas, maar alles was naar ons zin. De service en personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Aanrader!

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 5 februari 2014

met oud en nieuw verbleven in dit hotel. We hadden een rondreis geboekt door Hawaii met allemaal klasse A hotels (4* of hoger) In Maui aangekomen naar het Royal Lahaina resort gegaan. daar kregen we te horen dat we niet in de TOWER (hfdgebouw) maar in een cottage zouden zitten. De tower is 4* maar de cottage's zijn 3*.
Ik kreeg het gevoel om in een tweedehands landalgreenpark huisje te zitten. Bijna alles wat een deur had, hing los of zat scheef, de vloerbedekking was vies en stonk naar urine. We kregen wel de mogelijkheid om bij te betalen voor een kamer in de tower, maar we hadden al betaald voor een 4* accommodatie dus daar had ik geen zin in. de klacht bij de balie werd ook niet goed opgenomen. de bedden waren gelukkig wel goed
De omgeving is verder mooi, personeel is vriendelijk. Verder hebben we niet in het hotel gegeten maar in Fishermanswarf wat op (redelijke) loopafstand ligt.

Datum van verblijf: december 2013
Beoordeeld op 15 augustus 2013

Prachtige locatie. We hadden daar een bungalow met uitzicht op golfbaan. Huisje een beetje gedateerd. Wel schoon. Aardig personeel. Goed georganiseerd. Restaurant niet zo bijzonder maar wel Ok. Eetgelegenheden genoeg in de buurt

Datum van verblijf: augustus 2013