Beoordeeld op 5 oktober 2017

Bij bezoek aan Maui is niet evident om beslissing te nemen voor hotelkeuze. Er worden veel comdo's aangeboden waardoor prijsvergelijking moeilijk wordt. Keuze van dit hotel was op basis van prijs kwaliteit en de ligging om 's avonds toch op verkenning te kunnen gaan buiten het hotel. Fantastisch hotel, 4 gebouwen van 6 verdiepingen maar door de grote oppervlakte van het hotel (ligweide en zwembad) komt het totaalconcept perfect tot uiting. Kamers wat verouderd maar alle voldoende ruim en alle faciliteiten aanwezig (frigo, koffie, tv, balkon, internet). Hotel is aan strand gelegen maar hotel is afgescheiden van strand dmv wandelpad (zoals alle hotels in Kaapali. Zeer vriendelijk ontvangst, mogelijkheden tot eten, drinken, poolbar etc in het hotel. Parking naast hotel en zeer aanvaardbare prijs. Hotel ligt vlakbij diverse restaurant, cafes, shoppingcentrum, supermarkt. Voldoende ligstoelen aan zwembad. Zwembad groot genoeg.

Kamertip: rokerskamers bevinden zicht op hoogste verdieping. Best via mail je voorkeur aan hotel kenbaar maken. Men heeft hiermee rekening gehouden.
Datum van verblijf: oktober 2017
kbhmaui, Manager van Ka'anapali Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2017

Aloha Kurt. Thank you for taking time writing this review and staying at our hotel. We are so thrilled to hear that you enjoyed your time here and found our location was exactly what you were looking for. We are proud to be a value for money hotel for your Maui vacation. Hope to see you again soon. A hui hou - until we meet again.

Beoordeeld op 8 september 2017 via mobiele applicatie

Na het drukke Waikiki is dit een oase van rust.
Een relaxte sfeer kamer is eenvoudig maar netjes.
Zwembad is niet groot maar er zijn volop ligbedden die verspreid staan door de hele tuin.
Er is een doorgang naar een prachtig strand.
Ontbijtbuffet is prima, de menukaart voor het diner is wat summier.
Wel is het aan te raden een auto te huren, anders valt er weinig te bezichtigen.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 2 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier 5 nachten tijdens onze vakantie op Hawaii, waarbij we vier eilanden hebben aangedaan. Okee, dit resort is inderdaad gedateerd en zeer gehorig. De kamers zijn echter wel ruim en erg schoon.

De sfeer is gemoedelijk. Het zwembad in de vorm van een walvis is top en de tuin is heerlijk om te relaxen. Voldoende bedjes en vanwege de vele palmbomen is er voldoende schaduw. Het strand is ook helemaal top. Lekker breed en heerlijk zand. De zee is hier kalm en er kan dus prima gezwommen worden. Verwacht met snorkelen echter niet al te veel spannende dingen hier. De overdekte parkeergarage is overigens ook prettig.

Al met al een prima verblijf gehad hier. Dat het oude 'zooi' en gehorig is, heeft ons niet gedeerd. Wij zouden hier zo terug komen.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 12 oktober 2016 via mobiele applicatie

Waardeloos hotel. Oude bende, lijkt wel wel een flat uit de jaren zestig van de vorige eeuw. Verschrikkelijk gehorig. Ontbijt buffet is ronduit slecht. Geen late check out mogelijk omdat ze zogenaamd vol zitten. Op de site kan ik nog gewoon boek en. Advies zoek een ander hotel.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 22 augustus 2016

voor de tweede keer verbleven wij in het kaanapali beach hotel. Op zich is het hotel niet heel luxe maar de sfeer is er fijn.
Kamers ietwat gedateerd maar schoon. De tuin is prachtig met een kleinzwembad.
Het hotel ligt in kaanapali beach resort wat een levendig strand is met allerlei hotels en whalers village waar goed gedineerd kan worden.
Outlet shops op 10 min rijden voor de liefhebber.
We hebben zeker de wens om nog eens terug te gaan!

Kamertip: sea/poolview
Datum van verblijf: november 2015
KBH M, Manager van Ka'anapali Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2016

Aloha and Mahalo for your feedback. We are so glad that you enjoyed your stay with us and we look forward to having you stay with us again in the future! Thank you.