Banyan Harbor Resort(Lihue)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Kauai Palms Hotel(Lihue)(Heel veel waar voor je geld!)
bedfinder
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 272 per nacht.

Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 354 per nacht.

Priceline
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 457 per nacht.

Priceline
Kauai Beach Villas(Lihue)
TripAdvisor
5 augustus 2017 beoordeeld

Mooi hotel. Centraal gelegen om zowel linksom als rechtsom het eiland te verkennen. Diverse zwembaden en strand ligt er achter. Viel wel tegen dat het strand vuil was met aangespoeld afval.
Ontbijt/ avondeten onbekend. Kamers ruim en netjes.
Wel een soort van toeristenbelasting nog extra betalen en op site stond parkeerkosten maar die werden niet gerekend....mogelijk doordat we zelf de auto weg zette.

Verbleef: augustus 2017
8 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel. Lichtelijk verouderd. WiFi is slecht. Verbinding valt steeds weg. Anno 2015 is dat slecht vind ik. Supermarkt in het hotel is schandalig duur. 6 euro voor 2 kleine flesjes water. Er is geen strand om te liggen. Wel prima zwembaden. Valet parking en keurig personeel. Locatie is oke. Je hebt toch een auto nodig hier. Zeker een prima hotel voor dit budget.

Verbleef: november 2015, reisde met een partner
GeneralManager808, General Manager van Kauai Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 november 2015

Aloha and thank you for choosing the Kauai Beach Resort.

We appreciate your comments as they help us to identify areas we can improve our product and service.

We hope you will return soon. Until then, I wish you warm aloha!

Sincerely,
David Sosner
General Manager
808/246-5500

28 oktober 2015 beoordeeld

Luxe hotel met goed zwembad, restaurants en vallet parking. Genoten van een heerlijk ontbijt. Hotel ligt dicht bij het vliegveld en iets buiten de stad. Je hebt een auto nodig. Centraal gelegen op Kauai. Een goede uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Op de kamer zijn koffiefaciliteiten en een koelkast. Nette kamer met goed bed. Wifi is goed. Bij het zwembad kun je gratis strandhanddoeken krijgen. In het hotel is een bureau aanwezig voor info van het eiland en je kunt er excursies boeken.

Verbleef: juni 2015
GeneralManager808, General Manager van Kauai Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 november 2015

Aloha and thank you for choosing the Kauai Beach Resort.

We hope you will return soon. Until then, I wish you warm aloha!

Sincerely,
David Sosner
General Manager
808/246-5500

25 februari 2015 beoordeeld

Het hotel ligt vlak bij het vliegveld zonder dat je er last van hebt. Het ligt langs de grote weg
op voldoende afstand van die weg. Direct aan het strand gelegen. De kamers zijn ruim en schoon en de bedden waren uitstekend. De bediening was prima in orde en men probeerde je wensen te verwezenlijken, zo konden we in het restaurant iedere keer lekker buiten een tafeltje reserveren. Mocht je elders willen eten dan ben je aangewezen op de auto en moet je even
doorrijden naar een volgende plek. Het eten in het restaurant hier was zonder meer goed.
Ontbijten deden we er niet ivm de te uitgebreide Amerikaanse ontbijten en we genoten op ons
balkon van een zelf ingekocht ontbijtje. Omdat het aan de grote weg ligt een goede uitvalsbasis
voor de diverse bezienswaardigheden. Een aanrader dus.

Kamertip: Heerlijk ruime kamers, je zou hoogstens kunnen kiezen voor een seaview
  • Verbleef: februari 2015, reisde met een partner
GeneralManager808, Director of Sales van Kauai Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2015

Aloha and thank you for choosing to stay at the Kauai Beach Resort. We appreciate your comments as they help us to identify areas in which we can improve our service.

We hope you return to Kauai again in the future. Until then, wish you fond aloha.

25 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Centraal gelegen hotel. Dichtbij het Vliegveld en ongeveer in het midden van de enige weg over het eiland. Service van het bedienend personeel was niet echt best, deze waren meer met zichzelf bezig dan met de gasten. Ook was de sportschool nogal klein en waren er weinig apparaten aanwezig. Verder een prima resort waar alle voorzieningen aanwezig zijn en je lekker vakantie kunt vieren.

Verbleef: november 2014, reisde met een partner
GeneralManager808, Director of Sales van Kauai Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 december 2014

Aloha and Mahalo for taking the time to provide us with your valued feedback. Please accept my apologies regarding the service and experience you had with our wait staff. I will ensure that this is reviewed by our Food and Beverage team and how we can avoid such shortcomings in the future. We appreciate your feedback and look forward to having you stay with us again in the near future.

Mahalo!