26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is vuil en het insigne Marriott Courtyard onwaardig.
Het zijn de gemeenschappelijke ruimtes die slecht onderhouden zijn.

De liften ( deuren, vloer, wanden, enz...) worden niet of slecht gekuist.

Al de leuningen in het hotel zijn vuil, je blijft er bij wijze van spreken bijna aan kleven.

De salons in de lobby zijn rijp voor het stort.

Het stof van de lusters in de lobby, is in lange tijd niet verwijderd.

De tafels in de ontbijtzaal zijn vettig, als je je armen erop legt, voelt dit zeer onaangenaam aan.

Als je met je vinger over de bovenkant van de brandverwittigingsinstalatie wrijft, komt het stof van de laatste maanden los.

De tapijten in gangen en ontbijtzaal zijn schandalig vuil en versleten.

Aan de toog in de bar leg je best je armen niet op het toogblad, dit is vettig.

In de ontbijtzaal lopen kippen. Dit is ONHYGIËNISCH, ik vraag me af of dit kan voor voedselveiligheid.
Op het buffet worden de etenswaren bedekt met vuile servetten. Dit om te voorkomen dat beesten aan het voedsel kunnen. Ook hier heb ik vragen over voedselveiligheid en hygiëne.

De palmbomen op de parking worden niet tijdig gesnoeid, tijdens ons verblijf, is er minstens 1 tak, op de grond gevallen, gelukkig niet op een auto. Meerdere takken bogen gevaarlijk door.

In de lobby hangen muziekboxen, deze zijn lange tijd niet gekuist.

Ook de EXIT signs die oplichten in noodsituaties zijn vuil.

Enzovoort, enzovoort ......

Spijtig voor ons verblijf.
Het management schiet hier duidelijk te kort in haar controlefunctie, of primeert hier de kostenbesparing??????

Ik hoop in ieder geval dat de Marriott International inc. mijn opmerkingen ter harte neemt in het belang voor alle klanten die hier nog komen.

Spijtig voor onze centen.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Lee Ann B, Manager van Courtyard Kaua'i at Coconut Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2017

Aloha Frank H,

Thank you for your feedback regarding your most recent stay at our property. I'm disappointed to learn that we failed to deliver on several keys areas during your stay. We strive to not only meet but exceed each guest’s expectations while visiting the Island. I assure you that these are isolated incidents and not indicative of the level of service we're accustomed to providing and that you should expect when traveling. I will be sure to share your concerns with our Management team to ensure all concerns are immediately addressed. We take great pride in making our guest feel welcomed and at home at the Courtyard by Marriott Kauai, we realize you have many options from which to choose while traveling and we hope to earn your business when your travels bring you back to the Island and show you we can do it right.

Mahalo,

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven hier 5 nachten voor ons bezoek aan Kauai. Het hotel is gezellig en heeft een lekker zwembad en een nog lekkerdere warm water pool.

De badkamers zijn erg krap, maar verder ok. De kamer zelf is best ruim. Wij hadden uitzicht op zee, wat fantastisch mooi is. Jammer dat het stuk land naast het hotel nog braak ligt, al heeft dit ook wel weer wat. Vanaf het balkon kun je mooi de lokale vissers bezig zien die op dat stuk hun hengel uitwerpen. De schoonmaak kan stukken beter. Wij kwamen met grote regelmaat wat verse haren van de schoonmaakster tegen.

Het eten in het hotel is in orde, maar verwacht er niet al te veel van. Vrij duur in verhouding tot de kwaliteit. Het personeel doet z'n best, zullen we maar denken.

Vanuit dit hotel kun je gemakkelijk het hele eiland gaan zien. Je hebt hier uiteraard wel een huurauto voor nodig. Al is er nauwelijks een vlakke weg te bekennen, een 4x4 is niet nodig.

Bij het uitchecken goed de rekening nalopen. Bij ons stond er een restaurantbon van een andere kamer op. Bij de receptie werd dit echter snel en soepel opgelost.

Al met al een prima verblijf. Voor Hawaiiaanse begrippen een goed hotel, maar vanuit Nederlands oogpunt gemiddeld.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Lee Ann B, Manager van Courtyard Kaua'i at Coconut Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2017

Aloha Joroen R,

Thank you for taking the time and sharing your review with us. I's truly glad to hear that you enjoyed yourselves on our beautiful garden island of Kaua'i and at our property. We truly hope to have another opportunity to have you stay with us again.

Mahalo,

29 november 2016 beoordeeld

Wij hebben 3 nachten in Courtyard Kaua'i at Coconut Beach overnacht en dat was een prima keuze. Het hotel is al wat ouder en regelmatig gerenoveerd. Een nieuwe renovatie zal niet lang meer duren denk ik. Het zwembad is lekker en een prima plek om te chillen. Je kunt niet zwemmen in de zee vanwege de stenen, vanaf het strand heb je wel een mooi uitzicht. Het eten in het hotel is prima, even als de bediening. Gewoon een prima hotel voor een paar nachten.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
1 november 2016 beoordeeld

Mooi en rustig gelegen, geen lelijke hoogbouw, mooi opgebouwd hotel met hele ruime kamers. Wij lagen op de benedenverdieping achteraan en hadden mooi zicht op zee. Héél vriendelijk personeel, toen ik aan de receptie vertelde dat het onze 2e huwelijksreis was naar aanleiding van ons 25 jaar jubileum, stond er na een half uurtje een jongen aan de deur met een fles champagne en een kaartje met lieve woorden! Kauai is een prachtig eiland dat je met een auto practisch helemaal kan bezoeken en de afstanden zijn niet té ver vanuit dit hotel. Er is ook een klein winkelcentrum op loopafstand en in het stadje zelf vind je de grotere supermarkten, banken, post, restaurants en nog meer winkels. Enig minpunt in dit hotel waren inderdaad de prijzen van drank en maaltijden. Maar de kwaliteit van het eten was wel prima!

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
2 augustus 2016 beoordeeld

9 dagen verbleven in dit hotel. 2 kamers naast elkaar geboekt (gardenview) en deze waren uitstekend!
Ligging is prima, al is een auto wel nodig om alle hoogtepunten van het prachtige eiland te bekijken. Via de conciërge in het hotel een boottocht langs de Napalicoast geboekt en deze was grandioos!! Wij hadden de boottocht met Blue Dolhpin. Was ongeveer 150 dollar pp maar zeer de moeite waard gezellige crew en goed verzorgd van eten en drinken.
Het enige minpunt is dat het eten in het hotel aan de prijs is....als de prijs wat vriendelijker zou zijn zit het restaurant met ontbijt en diner vol!! Kwaliteit van het eten is namelijk prima!
Maar aangezien er genoeg supermarkten in de nabije omgeving zijn kan er ook voordelig gegeten worden.
Wij hebben het hotel en het eiland als geweldig ervaren!

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie