10 augustus 2017 beoordeeld

Onze verwachtingen werden overtroffen bij ons bezoek aan Hilton Waikoloa Village. Omdat dit een groot hotel is dat uit 3 gebouwen bestaat, vreesden wij dat alles nogal massaal zou zijn. Dit viel uiteindelijk heel erg mee! Het voelt als een rustig fijn resort, met veel faciliteiten. Wij liepen veel - je kunt ook de tram nemen. In sommige reviews las ik dat het parkeerterrein ver lopen was: voor Amerikaanse begrippen is dat misschien zo. Voor Europeanen is het een normale afstand tot de ingang van het hotel :) Daarna kun je kiezen om de boot of tram te nemen , of lekker te lopen. Alles is buiten, inclusief de lobby. Wat erg fijn is.
Het hotel biedt een geweldige check-in - we werden zeer vriendelijk ontvangen als Diamond-leden van Hilton. Ook kregen we een upgrade naar een prachtige kamer. Wij verbleven in de Palace Tower met deels uitzicht naar de oceaan.

Er zijn voldoende restaurants, zowel op het resort als in de buurt (Lava Lava Beach Club is een aanrader!). Prachtige lagoon om in te zwemmen, ook bij de zwembaden vriendelijk en servicegericht personeel. Leuke glijbaan. En vooral prachtig aangelegde tuinen en een heerlijk uitzicht! Het enige verbeterpunt is: parasols. Die zijn alleen tegen betaling in Cabana beschikbaar, waar je minimaal 100 US$ voor moet betalen. Een gratis parasol zou fijn zijn!
Niet te vergeten: de badproducten in de Palace Tower zijn van de Kohala Spa, heerlijk met een kokosgeur.

Kamertip: Palace Tower is erg mooi.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
HiltonWaikoloa, General Manager van Hilton Waikoloa Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2017

Mahalo, Jasper. We appreciate the review and positive sentiments, and we look forward to welcoming you back to our slice of paradise the next time your travels bring you back to the island. Until we meet again.

Aloha,
Simon
tripadvisor@hiltonwaikoloavillage.com

10 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je aankomt op dit resort kijk je je ogen uit, zo groot en luxe. Parkeren kun je valet en zelf. Personeel is vriendelijk. Wij zaten in de ocean tower. Monorail is echt een aanrader om met je koffers naar de kamer te gaan. De monorail heeft goede airco. De kamer is ruim en schoon en voorzien van allerlei gemakken. Balkon was ook fijn. De zwembaden zijn prachtig. We geen overlast ervaren van kinderen. Het eten op het resort is niet goedkoop. Maar wel lekker.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
HiltonWaikoloa, General Manager van Hilton Waikoloa Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 oktober 2016

Dear Alinde_4,
We are so delighted to hear that you had an enjoyable experience with us at Hilton Waikoloa Village. Our team truly enjoys sharing the aloha spirit and helping our guests to make long lasting memories. We appreciate your comments and will be sure to share them with our team, as well.
Mahalo
Simon
tripadvisor@hiltonwaikoloavillage.com

15 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt fantastisch alles is mogelijk. Van zwemmen met dolfijnen tot een gym met spa erbij of surfen op het strand of golfen. Niks is te gek. Wel erg prijzig. Maar dat weet je als je hier een hotel boekt. Veel lange afstanden rijden op dit eiland om ergens te komen. Houd gier rekening mee als je boekt. Kona ligt iets gunstiger.

Verbleef: november 2014, reisde met een partner
25 augustus 2014 beoordeeld

Wat een ervaring! Zon, palmen, fantastische zwembaden voor de kinderen, veel (goede) restaurants, leuke culturele activiteiten, goede kamers en een prima service. wat kan een mens nog meer willen? Terugkeren!

• Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
2 augustus 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Groot familiehotel. Je kunt hier alles doen van watersport ,massages, liggen aan het zwembad tot liggen aan een gecultiveerd strand. Leuk voor een aantal dagen. Lekker eten bij de diverse restaurants. Je hoeft je hier geen moment te vervelen ! Staff is ontzettend vriendelijk. Maar omdat het uit diverse complexen gaat is er niet altijd iemand aanwezig voor het beantwoorden van vragen.

• Verbleef: juli 2013