Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.010)
Beoordelingen filteren
1.010 resultaten
Waardering van reizigers
310
342
184
101
73
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
310
342
184
101
73
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.010 beoordelingen
27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel geluidsoverlast (van verbouwing) en niet werkende douchedrain. Hierover bij de receptie geklaagd en na veel moeite een andere kamer gekregen. Personeel achter de servicebalie erg onvriendelijk!!!
In nieuwe hotelkamer ook erg gehorig en allerlei beestjes in de kamer. Housekeeping maakt je om 8 uur sochtends al wakker om je kamer schoon te maken. Zeker niet Hilton waardig!!!

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Bedank riannah345
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
15 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is gerenoveed, zeg maar eerder een beetje opgeknapt. De hoge deel waar we eerst een kamer kregen is zeer slecht. De airco is een ramp. Deze maakt heel veel geluid en de werking is ook jiet goed. Na heel veel klagen kregen we een upgrade, naar het lage deel. Helaas moesten we wel genoegen nemen met 2 kleinere bedden. De airco werkte hier wel. Er zijn zelf 2 monteurs bij geweest. De supervisor deed erg zijn best maar het is gewoon een fout in het ontwerp. De dames bij de receptie zijn waardeloos, ze zeggen dat ze er aan wetken maar je merkt er erb weinig van. Heel slecht. Het aantal liften is voor de grote van het hotel echt te weinig, je staat elke keer lang te wachten. Parkeren is ook rampzalig er is veels te weinig ruimte. Als je toch naar Hilo wil neem dan een ander hotel.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Bedank Marc V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GrandNaniloaHotel, Guest Relations Manager van Grand Naniloa Hotel Hilo - a DoubleTree by Hilton, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2017
Google-vertaling

We apologize for service failure demonstrated by one of our employees and please be assured this is not representative of our friendly staff. We pride ourselves on our true Hawaiian hospitality and we have taken steps to prevent this service failure from reoccurring again in the future. Please contact me directly when you plan your return trip to Hilo so we can Make it Right and ensure 100% satisfaction. Thank you for your feedback and allowing us to take steps to improve.

Mahalo

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 augustus 2017 beoordeeld

  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 augustus 2017 beoordeeld

  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken