“Perfecte pasta gegeten”

Keukens: Amerikaans
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
10 november 2018 beoordeeld

We hebben hier perfekte pasta gegeten.
De details ben ik in de tussentijd even vergeten, vanwege rondreis....

Datum van bezoek: juni 2018

12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van Tripadvisor zijn we hier terecht gekomen en we kunnen beamen wat de meerderheid vindt : lekker eten, correcte prijzen, gezellige omgeving, vlotte bediening. Wij hebben gekozen voor een chicken-wrap om te starten en vervolgens een pasta met scampi ; beiden aanraders. Wij zouden zeker terug keren mochten we hier ooit nog eens passeren.

Datum van bezoek: september 2018
2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor hier terecht gekomen. Dit was één van de beste dinners tijdens onze 24- daagse roadtrip. Mijn man en ik aten de pasta, mijn zoon de zalm. Verfijnd in smaken. Bediening was tevens zéér vriendelijk. Aanrader.

Datum van bezoek: juli 2018
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten prima keuken bediening ook goed. Heb een bief tenderloin en mijn vrouw scampi met pasta. Wij waren alle twee zeer tevreden. Biefstuk was uitzonderlijk mals. En de scampies waren ook zeer smakelijk. Ook het voordeel van een open keuken zeer net personeel en goed georganiseerd.

Datum van bezoek: augustus 2017
4 oktober 2015 beoordeeld

Dit restaurant bezocht vanwege de positieve reviews op Tripadvisor en totaal geen spijt. Wat een heerlijk eten en goede bediening. De gehele vakantie nergens zulke lekker pasta gegeten als hier. Zou dit restaurant zo weer bezoeken.

Datum van bezoek: september 2015

In Frackelton's geweest? Deel je ervaringen!