TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 29 juni 2019 via mobiele applicatie

Op reis naar Yellowstone geslapen in een van deze cabins. De cabin is klein maar biedt alle noodzakelijke faciliteiten, is goed schoon en heeft een goede ruime badkamer. Vanaf de cabin loop je zo het centrum van Cody in waar je meerdere restaurants treft om te kunnen eten.

Datum van verblijf: juni 2019
Juli G, Support Staff van Buffalo Bill Cabin Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2019

Dear Remonnl,
Thank you for the review of your stay in the cabin. We are very pleased you found we had everything you needed and that our location was convenient for you. We hope your travels bring you back to see us.
James Blair, Owner/GM

Beoordeeld op 10 november 2017 via mobiele applicatie

Het verblijf in deze cabins is best leuk. Groot is het niet maar precies gepast en wel een goede douche. Misschien dat het voor meerdere nachten iets te krap is maar voor ons, op rondreis, best wel aangenaam!

Datum van verblijf: september 2017
Juli G, Support Staff van Buffalo Bill Cabin Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2017

Dear Guest,
Thank you for your review. We are very pleased you liked your stay with us in the cabins. We hope to see you again.
James Blair, Owner

Beoordeeld op 17 juli 2017

De cabins liggen bij elkaar op een locatie aan de rand van het centrum in Cody. Verwacht geen luxe hotel voorzien van allerlei faciliteiten. De cabins waren wel keurig schoon en zijn voorzien van een kleine maar prima badkamer en airconditioning. Prima voor één nacht.

Datum van verblijf: juni 2017
Juli G, Support Staff van Buffalo Bill Cabin Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2017

Dear Guest,
Thank you for our review. We are happy you liked the Cabin. We hope to see you again.
James Blair, Owner

Beoordeeld op 16 oktober 2016

Onze eerste indruk was niet heel erg positief. We werden ontvangen in een soort "malle pietje winkel" en verwezen naar onze cabin op een groot parkeerterrein achter een groot hotel en naast een doorgaande weg. Wat een lelijke plek! De cabin zelf was eigenlijk wel prima. Schoon en de bedden lagen heerlijk. Alleen om te overnachten dus prima, maar verder geen aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 11 oktober 2014

Bij binnenkomst denk je: 'waar ben ik beland?' De lobby van dit hotel/cabinpark is in een soort van snuisterijen winkel... Na het inchecken wordt je door iemand in golfkarretje na je cabin gebracht. Een prima cabin, wat aan de krappe kant maar alles is schoon. Prima dus.

Datum van verblijf: september 2014
Jessica R, Public Relations Manager van Buffalo Bill Cabin Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2014

Dear sgsmit,

Thank you so much for choosing to stay with us and taking the time to leave us a review. We are so glad that you enjoyed the cabins and that they were better than you initially expected. Hope to see you again at the village soon.

Jessica Rick on behalf of Quintin Blair, General Managers