“Lekker gegeten ”

Rib & Chop House
Geclassificeerd als nr. 3 van 216 Restaurants in Cheyenne
Keukens: Barbecue, Steakhouse
18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange dag van Denver via de Rocky Mountains naar Cheyenne door TripAdvisor hier terecht gekomen. Typisch Amerikaans restaurant. Wel heel druk.

17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt downtown een beetje achteraf. Het is een gezellig familierestaurant. Aan alle gasten vraagt men ‘have you somthing to celebrate’. We zeiden: ‘We celebrate life’. Het varkensvlees, de specialiteit van het huis is een aanrader. Heerlijk en zeer betaalbaar.

23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies van een local hier naar toe gegaan. Gezellige informele sfeer, bijzonder aardige medewerkers en het eten was heerlijk. Geen haast, alle tijd.

11 oktober 2016 beoordeeld

Op aanbeveling van tripadvisor gingen wij hierlangs. Het was druk in het restaurant maar we konden wachten op een tafeltje. We waren angstig dat we wel snel geserveerd zouden worden zoals vaker in restaurants maar dat was niet zo. Een vriendelijke serveerster begreep dat wij rustig wilde tafelen na het bestellen van een flesje wijn. De 16 onz ribeye was perfect en de gloeiendhete worden waren perfect voor de rood bestelde ribeye. geweldig een rood stukje vlees waarbij elk hapje nog echt warm is, dit zie je niet vaak. Onze serveerster was een en al service voor ons. kortom goed eten en goede bediening.

12 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange dag in Rocky Mountain National Park aangekomen in Cheyenne. We hebben hier gegeten. Moesten normaal 30 tot 45 minuten wachten maar kregen sneller een plaats aan de bar. Ribbetjes waren super lekker. De buffalo salade was spicey!

In Rib & Chop House geweest? Deel je ervaringen!