Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (478)
Beoordelingen filteren
478 resultaten
Waardering van reizigers
85
117
150
75
51
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
85
117
150
75
51
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 478 beoordelingen
Beoordeeld op 26 juli 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt pal op de kruising van twee belangrijke Highways. Wij hebben geen oog dicht gedaan. Nochtans hebben wij ervaring met hotels bij luchthavens die zeer goed geïsoleerd zijn. Dit is hier zijn geld niet waard. Is een oud gebouw van de jaren '70 waarschijnlijk dat men renoveert, maar is zijn geld niet waard !

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met familie
Bedank Bercy13
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JenWalker17, General Manager van Red Lion Hotel & Conference Center Cheyenne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2017
Google-vertaling

Dear Bercy,

Thank you so much for your stay and for writing a review. I am so sorry that you felt our property was out of date and that you weren't pleased with your stay. I do hope you enjoyed your time in Cheyenne at Frontier Days and I do hope you will give us the opportunity in the future to improve your experience.

Yours in Hospitality,

Jennifer Walker
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 september 2016 via mobiele applicatie

Wat een groot hotel met een heel groote entree. Bij binnenkomst staat de koele drank al klaar. De kamers zijn via een lift bereikbaar en de kamer is compleet met koelkast en magnetron. De badkamer is ook vrij groot met alles voor handen. Er bevindt zich een airco en een goede wifi snelheid. Parkeren kan men gratis en men heeft een heerlijk ontbijt.

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Ronald v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jennifer T, General Manager van Red Lion Hotel & Conference Center Cheyenne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2016
Google-vertaling

Dear Ronald V,

Thank you so much for your stay and for the time you have taken to write your review! I am so happy to hear how wonderful your stay was and that you found everything to be very accommodating! I hope the remainder of your travels went well also. We hope to see you again when you come back through.

Yours in Hospitality,

Jennifer Thayer
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 augustus 2016

Toen we aankwamen rond 15:30 s middags was het volgens de medewerker niet mogelijk om in te checken omdat onze kamer niet gereed zou zijn. Dit vonden wij vreemd aangezien het een standard room betrof. Een half uur laten nog maar eens gaan vragen en toen kon het ineens wel en lag het aan de medewerkster die nieuw zou zijn. We hadden een van tevoren betaalde kamer en naderhand bleek op mijn creditcard nogmaals een bedrag afgeschreven te zijn. Ik ben nog steeds bezig om dit terug te krijgen! Verder weinig persoonlijk, iedere keer een andere medewerker aan de balie.

Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank NLreisgraag
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jennifer T, General Manager van Red Lion Hotel & Conference Center Cheyenne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2016
Google-vertaling

Dear NLreisgraag,

I would like to first thank you for writing a review regarding your recent stay at the Cheyenne, WY property. I am so terribly sorry to hear that your room was not ready upon your arrival and that you have encountered a mistake in billing, please contact us to resolve this issue. As for your stay I do hope that you found your room to be clean, comfortable and that you were able to get rest during your travels. We hope to see you during future stays.

Yours in Hospitality,

Jennifer Thayer
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het duurde even voordat duidelijk was bij de receptie welke kamer er voor ons vrij was ( min half uur discussie personeel onderling. Kamer is goed, douche ook, plus punt rituals badproducten, ontbijt was in tegenstelling rotonde andere hotels in een meer restaurant achtige setting. Kregen ondanks dat we inclusief ontbijt hadden geboekt een rekening. Deze hoefden we gelukkig (50 dollar voor 4 personen) niet te betalen. Kwaliteit was niet beter dan in andere hotels. Onze voorkeur gaat toch naar comfort inn hotels.

Datum van verblijf: augustus 2016
Reistype: Reisde met familie
Bedank Herma v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 september 2015 via mobiele applicatie

Het personeel was vriendelijk, we konden onze kamer vroeger dan de inchecktijd krijgen dus dat was leuk na een eindje rijden!

Kamer was netjes maar zeer standaard. Het hotel ligt niet in het centrum, wij gingen met de auto naar Cheyenne.

Voor ontbijt konden we kiezen uit buffet of a la carte. Wij kozen voor het buffet, dit was lekker en iets beter dan gemiddeld!

Datum van verblijf: september 2015
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Annsootje
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JenThayer, General Manager van Red Lion Hotel & Conference Center Cheyenne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2015
Google-vertaling

Dear Ann-Sophi,

First of all, I want to thank you for your stay and for the time you have taken to write a review regarding your recent stay with us in Cheyenne, WY. I am so happy to hear that our staff was friendly and that we were able to accommodate your early check-in. I am happy to hear that you were able to find cleanliness and comfort in your stay as well as the opportunity to enjoy the buffet. We hope to see you again during future travels to the area.

Yours in Hospitality,

Jennifer Thayer
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken