“Met vrienden uit eten”
Beoordeling van Alberto's Grand Cafe - GESLOTEN

Alberto's Grand Cafe
Keukens: Steakhouse
9 november 2016 beoordeeld

Geweldig restaurant het eten is perfect wat een service de eigenaar ook kok komt persoonlijk langs de tafels heet romantisch mooi ingericht in de zomer mogelijkheid buiten te zitten

Datum van bezoek: november 2016

30 oktober 2016 beoordeeld

Goed eten tegen redelijke prijs, goede en vriendelijke bediening.
Een aanrader!!! Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: oktober 2016
19 oktober 2016 beoordeeld

Als voorgerecht 5 verschillende gerechtjes gekozen , een goede keus , zo konden wij van alles wat proeven , koud en warm
Hoofdgerechten , Ossenhaas , gamba's , haassate , en de gewone biefstuk .
Al vaker geweest , in ieder geval hebben ze de kwaliteit hoog gehouden

Datum van bezoek: oktober 2016
31 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige lokatie aan het water met buitenterras. Heerlijk gegeten en goede variatie in de menu kaart. Het vlees was heerlijk mals en prijs kwaliteit is prima. Chefkok zeer goed en vriendelijk. Heeft passie met zijn werk. Personeel vriendelijk en zeer goede bediening. Wij komen zeker weer terug voor een gezellige avond en heerlijk eten.

Datum van bezoek: augustus 2016
6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben met 4 personen bij Alberto's gegeten. De ober had er mogelijk geen zin in, heel plichtmatig deed hij zijn werk. We hebben hem niet 1 keer op een glimlach kunnen betrappen. Jammer.
Het eten was over het algemeen goed. We hadden vooraf de proeverij. Genoeg variatie op de schaal. Dit beloofd wat voor het hoofdgerecht. De spareribs, de ossenhaas en de tonijnsteak waren prima. Wel wat kaal geserveerd. De kip bij het kindermenu was wat aan de droge kant. Ook hebben we wat langer op de hoofdgerechten moeten wachten, terwijl het niet druk was.
We hebben lekker gegeten, maar het totaalpakket kan beter.

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Alberto's Grand Cafe bekeken, bekeken ook