“Lekkere haasjes”
Beoordeling van Alberto's Grand Cafe - GESLOTEN

Alberto's Grand Cafe
Keukens: Steakhouse
19 oktober 2016 beoordeeld

Als voorgerecht 5 verschillende gerechtjes gekozen , een goede keus , zo konden wij van alles wat proeven , koud en warm
Hoofdgerechten , Ossenhaas , gamba's , haassate , en de gewone biefstuk .
Al vaker geweest , in ieder geval hebben ze de kwaliteit hoog gehouden

31 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige lokatie aan het water met buitenterras. Heerlijk gegeten en goede variatie in de menu kaart. Het vlees was heerlijk mals en prijs kwaliteit is prima. Chefkok zeer goed en vriendelijk. Heeft passie met zijn werk. Personeel vriendelijk en zeer goede bediening. Wij komen zeker weer terug voor een gezellige avond en heerlijk eten.

6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben met 4 personen bij Alberto's gegeten. De ober had er mogelijk geen zin in, heel plichtmatig deed hij zijn werk. We hebben hem niet 1 keer op een glimlach kunnen betrappen. Jammer.
Het eten was over het algemeen goed. We hadden vooraf de proeverij. Genoeg variatie op de schaal. Dit beloofd wat voor het hoofdgerecht. De spareribs, de ossenhaas en de tonijnsteak waren prima. Wel wat kaal geserveerd. De kip bij het kindermenu was wat aan de droge kant. Ook hebben we wat langer op de hoofdgerechten moeten wachten, terwijl het niet druk was.
We hebben lekker gegeten, maar het totaalpakket kan beter.

1 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Al een paar keer hier geweest. En de top ossenhaas is hier werkelijk top!
De saté van haas nog nooit ergens zo mals gegeten.
Absoluut een aanrader

4 juni 2016 beoordeeld

Wij hadden gereserveerd, bij binnenkomst werd ons verteld U moet om 19.45 uur weg i.v.m. een bruiloft. De voorgerechten waren gehalveerd, de empanada erg zompig.
De kippendijen zat nog heel veel vet aan, en de spare rib was lichtelijk verbrand,
de patat werd tijdens het eten al weggehaald.
Het personeel weet totaal niet waar zij mee bezig zijn.
Qua kwaliteit en bediening is het heel erg achteruit gegaan.
Bij een willekeurige snackbar krijg je meer service.
Wij hebben dit allemaal tijdens het eten gemeld maar daar wordt totaal
niet op gereageerd.

Reizigers die Alberto's Grand Cafe bekeken, bekeken ook