TripAdvisor

do 24-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 5 van 8 Restaurants in Prinsenbeek
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooraf bespreken kan geen kwaad.
Vriendelijk ontvangst.
Prettige locatie.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Een nadeel is dat door de snelheid waarmee de gerechten worden uit geserveerd het gevoel ontstaat dat je weg moet voor de volgende klant.
Dit tijdig aan het bedienend personeel doorgeven.
Schoon sanitair.
Heerlijk adres.

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bistro Montmartre in Prinsenbeek is sinds kort geopend in het oude pand van De Nieuwe Baan. Aan een aantal zaken merk je wel dat iedereen nieuw is en nog op elkaar ingewerkt moet worden. Zo was er af en toe miscommunicatie tussen keuken en bediening, maar dat zal een kwestie van tijd zijn. De bediening is erg vriendelijk en denkt goed mee. Zo hadden wij voor 6 personen gereserveerd, maar kwamen wij uiteindelijk met 7 personen. Dit werd snel opgelost. Op het moment dat wij er waren eind augustus was er nog geen airco binnen, maar wij begrepen van de bediening dat deze spoedig geïnstalleerd zou worden. Het eten zelf was smaakvol en goed bereid. Er is een ruime keus aan voor-hoofd- en nagerechten, zowel vis, vlees als vegetarisch. Voor gemiddeld 30 euro per persoon hadden we allemaal een voorgerecht, hoofdgerecht of nagerecht, met 2 drankjes per persoon. Als je gebruik maakt van het 3 gangen menu op de kaart, dan ben je nog goedkoper uit. Al met al lekker gegeten tegen een goede prijs.

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Laatste dag van de maand met vrienden hier gaan eten. Netjes gereserveerd. Kregen netjes een herinnering van de reservering zodat we het niet vergaten. Bij aankomst zaten er andere gezamenlijke vrienden. Gevraagd om samen te eten dus werd er snel tafels geregeld en aan elkaar geschoven. Het eten was zeer smakelijk voor een goede prijs. Het duurde wel lang voordat we 7 gerechten op tafel kregen. De bediening is zeker nog in opleiding. Meerdere keren lang moeten wachten op onze drankjes. Na afloop kregen wij voor het lange wachten een korting van 7 drankjes. Netjes. Komen zeker nog een keer terug.

18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier met vrienden geweest. Aankleding en afwerking is nog gaande. Het was erg warm binnen maar de airco’s zijn nog niet geleverd die ze besteld hebben.
Bediening nog rommelig maar niet storend. Veel jonge meiden en jongens, leuk.

Eten was erg lekker. Voorafje was goed. Hoofdgerecht, vlees, Varkenshaas, biefstuk, allemaal mals en zoals gevraagd (medium-raw). Leuke bordenopmaak. Toetje prima.

3 gangen incl drank voor zo’n €37,50 pp is het meer dan waard.

We komen er zeker terug.

17 augustus 2019 beoordeeld

Bij dit restaurant kun je goed en goedkoop eten. Op het moment van ons bezoek zijn ze pas een paar weken open. Met de bedieningen gaat heel veel mis, maar alles wordt netjes opgelost. De gerechten zijn goed van smaak en kwaliteit. Het restaurant is gezellig en er zijn rustige plekjes voor de stelletjes.

Reizigers die Bistro Montmartre Prinsenbeek bekeken, bekeken ook

Prinsenbeek, Noord-Brabant

In Bistro Montmartre Prinsenbeek geweest? Deel je ervaringen!