“Pizza matig, bediening kan veel beter!”
Beoordeling van La Perla

La Perla
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Dentergem
30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden gereserveerd, bij aankomst in regenweer was enkel plaats buiten onder de paraplu, als het slecht weer is zorg er dan voor dat jullie klanten kunnen comfortabel binnen eten. Pizza was matig, niet op houtoven noch kwaliteitsvolle producten erop.
Vriendelijkheid van de ober liet te wensen over.

Datum van bezoek: juli 2020

24 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Echte Italianen die een neus hebben voor smaak.
Een echte aanrader.
Verdienen de nodige steun in deze lastige coronaperiode.

Datum van bezoek: augustus 2020
16 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Supervriendelijke bediening en bovendien heel kindvriendelijk . Super lekker en eerlijke prijs ! Hier komen we zeker terug !

Datum van bezoek: augustus 2020
5 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker en super vriendelijk, authentiek Italiaans. Leuk terras en gezellig zaal. Vlotte bediening en correcte prijs

Datum van bezoek: juli 2020
17 februari 2020 beoordeeld

Mijn vrouw en ik gingen hier eten op een zondagavond en bestelden elk een pizza: een pizza spinaci en een pizza ortolana. Beide pizza's waren echt héérlijk. De bediening was uitstekend, vlotte service en enorm vriendelijk. Ondanks de kleine ruimte is het mooi ingericht en gezelligheid troef met af en toe een woordje Italiaans op de achtergrond. Kortom, een Italiaans restaurant zoals het zou moeten zijn.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die La Perla bekeken, bekeken ook

Dentergem, West-Vlaanderen
Dentergem, West-Vlaanderen

In La Perla geweest? Deel je ervaringen!