“Perfecte plek om tot rust te komen!”

Beoordeling van Gite Chez Fred

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Meppel, Nederland
Niveau 2 bijdrager
7 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Perfecte plek om tot rust te komen!”
Beoordeeld op 24 december 2019 voor een verblijf in oktober 2019

Op de terugweg naar huis mèt aanhanger en grote hond een overnachting geboekt bij Chez Fred. De ontvangst was erg hartelijk, de aanhanger kon meteen in de grote garage en voor de hond stond een bak water klaar.
Het appartement is gezellig,groot genoeg en heel compleet..wel erg veel roze details, maar het past er wel!
Ter plekke konden we nog een maaltijd regelen, die Frederique kwam brengen in een grote mand. En wat voor een maaltijd! Een drie-sterrenrestaurant kon er nog wat van leren!
Ook het ontbijt is fantastisch lekker en uitgebreid. Frederique doet er echt alles aan om het naar je zin te maken!
De bedden en badkamer zijn prima en allemaal heerlijk fris en schoon.
De omgeving is prachtig, je zit zó tussen de wijnvelden. In het dorpje zelf is weinig te beleven, maar voor een overnachting op doorreis maakt dat niet uit.
We zetten deze plek zeker in favorieten voor een volgende keer!

Datum van verblijf: oktober 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.