Vandaag geopend: 08:00 - 19:00

vanaf US$ 98,00
vanaf US$ 91,99
vanaf US$ 665,00
Beoordeeld op 14 juli 2019

Wat mij opvalt aan de andere Nederlandse recensies is dat het er op lijkt dat er minpunten worden gegeven voor dingen die je van te voren al kunt weten: 1,5 uur durende tour door een fabriek, geen foto's maken etc. Vindt je het gek: je gaat door een fabriek dus niet gaan als je het niet erg interessant vindt!

Dat gezegd hebbende: wat een mooie tour en best imposant. Everett en de fabriek bezocht in juli 2019 dus 777X is nog niet in productie genomen maar staat wel buiten. Begonnen bij de 767 / 747 hal waar 747-8F voor UPS in aanbouw was + enkele 767'ens voor de US Army. Ook Dreamliner hal bezocht, 777 gezien. Wat opvalt is de leegte qua mensen maar die zitten natuurlijk in de rompen, goh! Aan het einde door de giftshop heen maar je hoeft er niets te kopen he.

Mooie tour die met Amerikaanse precisie wordt gedaan, enthousiaste tourguide die goed verstaan was. Vind dat je waar krijgt voor je geld, zeker een aanrader als je vliegtuigen imposant en interessant vindt.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 26 november 2018

Als vliegtuig fanaat moest ik eens de boeing fabrieken bezoeken. Het was een geweldige ervaring om door de fabriekshallen te lopen, waar je de productie van de vliegtuigen kom volgen met een goede uitleg.
Ben op eigen gelegenheid naar de boeing fabrieken gereisd via Sound Transit Bus 512 en overstappen bij Lynnwood Transit Center op Bus 113 van Community Transit, uitstappen Halte Hwy 525 & 84th St SW.

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 7 oktober 2018

Het bezoek aan de fabriek is indrukwekkend. Het Future of Flight Center daarentegen bestaat uit een winkel met Boeing artikelen en een hal waarin opgenomen een staartdeel van een Boeing 747-8, een replica van een deel van het ISS, een defecte flightsimulator en een dubbele rij stoel met het interieur van een Dreamliner. Not very impressive! Op de bovenste verdieping is dan nog een terras met uitzicht op de runway van de fabriek. Wij bezochten het centrum september 2018 en vonden het desondanks de moeite waard.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 7 september 2018

Wij hebben week tevoren online onze 4 kaarten gekocht voor bezoek van 10 uur. Bij aankomst stond er een bordje dat er uitsluitend nog kaarten voor de rondleiding na 4 uur waren, dus wat eerder boeken wel nodig geweest was onze conclusie. Wij delen de ervaringen hieronder, strak georganiseerd, vervoer met bussen, enorme fabriekshallen, informatief, stipt 1,5 uur rondleiding met mogelijkheid om nog wat rond te kijken in de expositie ruimte. Wij hebben onze reisindeling wat aangepast zodat we dit konden inpassen en zijn blij dit gedaan te hebben!
Er staan 2 hotels aan de overzijde van het complex en zeiden dat we iemand nog eens een tip zouden meegeven en je efficient wilt reizen/onderweg bent, proberen hier te boeken.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 24 augustus 2018

Erg leuk om de enorme fabriekshallen van Boeing te kunnen bekijken. De tour (in rap Engels) wordt door zeer enthousiaste tourleaders geleid. Helaas geen foto's mogen maken, dit wordt op alle mogelijke plekken aangegeven, zorg dat je op tijd een kluisje regelt, voor ze allemaal in gebruik zijn. Reserveren voor de tour is noodzakelijk (in het hoogseizoen tenminste), anders kom je er niet in. Zeer indrukwekkende omgeving, voor vliegtuigliefhebbers is dit een must-see.

Datum van activiteit: september 2017