“Bezoek aan Boeing fabrieken”

Future of Flight Aviation Center & Boeing Tour
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 87,99*
Vanaf
Tour door de Boeing-fabriek en de toekomst van de ...
Geclassificeerd als nr. 2 van 15 dingen om te doen in Mukilteo
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Indrukwekkend en uitstekend verzorgd bezoek aan de Boeing fabrieken in Everett, ten noorden van Seattle.
Ontvangst met een film over de ontstaansgeschiedenis van Boeing; daarna per tourbus naar de enorme fabriekshallen, waar een goed verzorgde rondleiding volgt, met deskundige uitleg over het productieproces. De bouw van toestellen uit de 747, 767, 777 en de 787 serie is goed te volgen.
Voor en na de toer een korte rit over het fabrieksterrein, waar nieuwe toestellen klaarstaan voor een ‘paint job’ en voor aflevering.
In het ontvangstgebouw is een tegenvallende en rommelige tentoonstelling, future of flight genaamd: hier kan nog een flinke verbeteringsslag gemaakt worden.
Uitgebreide museumwinkel, café, uitzichtsdek - met zicht over de landingsbaan en het fabrieksterrein.
Informatief en leerzaam bezoek, prima gids.

15 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De tour duurt anderhalf uur en het grootste deel daarvan spendeer je in de fabriek -het grootste gebouw ter wereld- zelf. Je wordt daar met een bus naartoe gereden en leert veel over de assemblage van verschillende Boeing modellen. We zagen vliegtuigen vanaf een losse vleugel tot en met een helemaal-af product, klaar om opgehaald te worden.

De gids vertelde continu en wist vrijwel alles wat we vroegen. Enige minpunt was dat het tempo zo hoog lag en de gids na de tour al snel weg moest dat we niet al onze vragen hebben kunnen stellen. Leuk was ook om te zien hoe trots de medewerkers zijn op hun bedrijf.

Na de tour heb je vrije toegang tot het museum. Dat is niet heel groot, maar geeft een leuk beeld van de ontwikkelingen in zowel commerciële luchtvaart als ruimtevaart.

Tip: reserveer ruim van tevoren. De tours raken altijd uitverkocht!

26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook al hou je niet van fabrieken en/ of vliegtuigen, wanneer je in Seattle bent moet je dit gezien hebben. Erg indrukwekkend hoe zoiets in elkaar gezet wordt. Helaas mag je tijdens de tour geen foto's maken.

7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb deze tour nu voor de tweede keer gedaan en het blijft overweldigend. De enorme vliegtuigen zien die met de hand gebouwd worden waarbij je eigenlijk alleen door relatief te kijken door hebt hoe groot dingen zijn. Zoals anderen al zeggen, wel een beetje Amerikaans; de gids had een beetje last van ADHD, maar dit is wel een must-see wanneer je in Seattle of omgeving bent!

Bekijk meer beoordelingen
18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in de buurt bent en zelfs maar een beetje geïnteresseerd bent in vliegtuigen en de vliegtuigindustrie, sla dit dan zeker niet over! Erg interessant om te zien.

Reizigers die Future of Flight Aviation Center & Boeing Tour bekeken, bekeken ook

In Future of Flight Aviation Center & Boeing Tour geweest? Deel je ervaringen!