Beoordeeld op 30 maart 2018 via mobiele applicatie

Het Hyatt is een prachtig mooi en groot hotel.
De kamer die ik had was voorzien van twee 2-persoonsbedden. Wat een ruimte.
Kamer was voorzien van een 60” TV met heel veel kanalen. Ik heb er niet veel van genoten, want in 20 minuten met de auto zit je in Downtown Seattle.

De badkamer was ook heel netjes. Alles bij elkaar een heel goed hotel om te vertoeven.

Verbleef: maart 2018, reisde alleen
Hyattre, Manager van Hyatt Regency Bellevue, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 april 2018

Hi Dirk V,

Thank you for your 5-star review. I am so glad that you enjoyed your stay at our hotel and hope that you can come visit us again soon!

Beoordeeld op 3 april 2017

• Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 januari 2017 via mobiele applicatie

Een hotel naar mijn hart. Geweldige bedden, schone kamers, receptiebemanning die Gastvrij in het DNA heeft, een geweldig team medewerkers van portier tot aan kamermeisje die er alles aan doet om het je naar de zin te maken. Kamer zijn zoals ze moeten zijn. Redelijk ruim, schoon, prima bed, fijne badkamer.
Naar Europese begrippen een tikkeltje gedateerd maar dat is (nog) niet storend. Het Eques restaurant waar het ontbijt wordt geserveerd heeft heerlijke (biologische) en uitgebreide keuzes.
Het Coin13 restaurant is de smet op het verder vlekkeloos blazoen.
Dit is mijn favo hotel in deze stad!

Verbleef: januari 2017, reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 oktober 2016

Mooie ruime en rustige kamers. Hotel gelegen vlakbij een mooie Mall en omgeven met verschillende goed restaurants en leuke andere horeca gelegenheden. Het Eques restaurant in het hotel serveert een uitstekend ontbijt. Uitstekende sportfaciliteiten met uitgebreide toestellen en zwembad.

• Verbleef: oktober 2016, reisde alleen
Beoordeeld op 5 oktober 2016