“Fantastisch park”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 161,27*
Vanaf
All Inclusive Blue Mountains Dagtrip met kleine ...
Geclassificeerd als nr. 1 van 18 dingen om te doen in Blacktown
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk park! Je kan hier kangaroos aaien als ze naar je toe komen, echt heel leuk. Koalas kan je zelf niet aanraken maar wel heel veel zien. Wombats zijn ook echt leuk! De "shows" die ze geven zijn erg leuk, je kan vragen stellen en leert best nog wel wat over de dieren. Het was echt heel leuk. 32 dollar vind ik ook echt niet heel duur voor zo'n leuk park. Zeker heen gaan als het kan. Ik vond het leuker dan de dierentuin

11 december 2017 beoordeeld

We hebben samen met vrienden dit park bezocht, was nodig want we hadden nog geen kangoeroe gezien. Toch speciaal om die inheemse dieren ook een keer te zien: kangoeroes, emoes, vogels, ..... Goed verzorgd park.

Sara A, Director of Sales van Featherdale Wildlife Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 december 2017

Hi HugoMertens,

We hope it's okay that we respond in English!

Thank you for a perfect score. We truly appreciate your comments and hope to see you again in the future.

Cheers,
Sara @ Featherdale

23 maart 2016 beoordeeld

Leuke dierentuin met alleen maar dieren die in Australie leven, het park is open van 0900 tot 1700 uur, het parkeren is gratis, entree is 29.50 dollar voor volwassenen
Er is ook een restaurant, souveniers winkel, op verschillende tijden worden de dieren gevoerd, je kan ook zelf voer kopen en de kangaroo's voeren.
Je ziet de dieren van heel dicht bij en kan er eventueel ook mee op de foto.
Kortom een leuk park voor als je de dieren nog niet in het wild hebt gezien.

Maxwell L, Public Relations Manager van Featherdale Wildlife Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 maart 2016

Hi there,

Thank you for taking the time to review your visit to Featherdale Wildlife Park!

We're so glad to hear you had great visit!

Cheers,
Featherdale Wildlife Park

23 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 20 jaar weer een weerzien met deze prachtige dierentuin met alleen typische Australische dieren. Vooral de mogelijkheid om zeer dicht bij deze dieren te komen is heel mooi

Bekijk meer beoordelingen
5 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben eigenlijk geen fan van dierentuinen en ook Featherdale heeft mijn hart niet meteen gestolen. Het is nogal klein. Goed voor ongeveer 2 a 3 uur maar ik ben er veel langer geweest. Heb echt de tijd genomen. Ik moet me altijd over het feit heenzetten dat de dieren het niet goed hebben daar want dat hebben ze wel, de ronddwalende wallabies en kangaroos krijgen heel veel eten en aandacht. Het geven van ijshoorntjes met voer was leuk en zorgde voor interactie.

Ontzettend grote collectie van vogels in ietwat kleine kooien. Neem rustig de tijd om ze te bekijken, dat is echt de moeite waard.

Koalas zien er gezond en verzorgd uit, fotomoment is leuk, zolang de koala eten krijgt lijkt het hem/haar niks te doen.

Waar ik me aan stoorde was de onoplettendheid van sommige leden van het personeel. Ik zag in het losloop verblijf vaak dat er aan een wallaby of kangaroo getrokken werd door kinderen, vogels werden opgejaagd, stenen werden in verblijven gegooid en veel mensen drukte de dieren bijna plat om een selfie te nemen. Geen haan die erom kraaide terwijl er genoeg personeel aanwezig was.

Over het algemeen zien de dieren er verder goed uit. De verblijven zijn wat klein voor mij, maar het is ook geen Burgers Zoo en het personeel kan adequater optreden. Wel een heel leuke dag gehad!

Reizigers die Featherdale Wildlife Park bekeken, bekeken ook

Mosman, Greater Sydney
West Pennant Hills, The Hills Shire

Sydney, New South Wales

In Featherdale Wildlife Park geweest? Deel je ervaringen!