“Veelzijdig appartement.”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Nomad8223 ...
2 beoordelingen
“Veelzijdig appartement.”
Beoordeeld op 27 oktober 2018 voor een verblijf in oktober 2018

Appartement dicht bij heel groot winkelcentrum. Appartement is mooi vernieuwd. Ziet er netjes uit, voldoende ruimte, nette keuken en mooie badkamer. Was wel erg warm wat ook wel lekker is. Indien er iets niet aanwezig is wordt dit snel opgelost. Vlotte reactie en behulpzaam.

Datum van verblijf: oktober 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
6 nov 2018
Thank you very much for your kind review. We are happy to see that you were pleased with your stay. We loved having you and we hope to welcome you back soon.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren