“Ruim opgezet klassiek chinees restaurant”
Beoordeling van China House

China House
Geclassificeerd als nr. 7 van 16 Restaurants in Oegstgeest
Keukens: Chinees
11 november 2017 beoordeeld

Een restaurant met vriendelijke bediening en heerlijke gerechten.
Ruime plaatsen en een menukaart waar iedereen een keuze uit kan maken.

29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier al meer dan 10 jaar. Vaak om af te halen, maar af en toe ook in het restaurant. Het personeel is aardig en gastvrij.

Zelf neem ik altijd een vegetarisch gerecht, de vegetarische 'kip' is favoriet. Altijd erg lekker! Bovengemiddeld vergeleken met andere chinese restaurants.

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De titel doet de zaak geen eer aan. Maar aangezien ik om de hoek woon haal ik altijd af.

En dat is elke keer weer een feestje, veel keuze ruime porties en goed heet!

De zaak zelf ..erg net en vriendelijke bediening, parkeren voor de deur.

11 juli 2017 beoordeeld

Prima bediening en uitgelezen maaltijden. Goed op elkaar afgestemd. De menukaart ziet er verzorgd uit.

12 mei 2017 beoordeeld

Een mooi net restaurant waar je alles op de kaart kan bestellen.
En ook goed en snel krijgt.
Ook de bediening is prima.
Gewoon goed.

Reizigers die China House bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland

Leiden, Zuid-Holland

In China House geweest? Deel je ervaringen!