Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 136
Hotels.comUS$ 136
PricelineUS$ 137
TravelocityUS$ 136
eDreamsUS$ 129
Vio.comUS$ 136
Beoordeeld op 14 november 2021

De kamer en voorzieningen waren netjes. Ontbijt was goed, vers en ruime keuze.
Op vrijdagavond en zaterdagavond hebben we genoten van een 4-gangen verassingsdiner. Dit was erg goed en de wine pairing was goed uitgebalanceerd.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 29 oktober 2021

De ligging van het hotel is prachtig. Het ligt vlakbij Leiden en alle uitvalswegen naar de grote steden. Het koetshuis van het kasteel is een mooi restaurant, het hotel is er tegenaan gebouwd. Elke ochtend is het een feest om het kasteel te zien liggen. Wij waren er met het gezin, maar het is ook uitstekend voor internationale bezoekers. Het personeel is zeer professioneel en service gedreven.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 23 februari 2021 via mobiele applicatie

Tijdens een fietstocht met mijn partner hebben we dit kasteel ontdekt. Even gestopt om het te bewonderen. Zeker de moeite waard om eens te bezoeken zodra het weer kan. Zag er heel gezellig uit. Mooie omgeving. We hebben heel erg genoten.

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 13 oktober 2020

Fijne tijd gehad bij Kasteel Oud Poelgeest met drie gangen menu!! Heerlijk gegeten, professionele bediening. Wij zijn in de watten gelegd, lekker geslapen, goed ontbijt en ook nog een leuke wandeling om het Kasteel gemaakt op zondagmorgen. Écht even weg in eigen land.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 26 september 2020 via mobiele applicatie

Op prachtige locatie gelegen hotel. Kamers redelijk simpel, we hadden deluxe kamer maar echt luxe en/of ruim was het niet. Klein tv tje en wat aparte kussens. Geen airco. Ontbijtbuffet redelijk goed. Heel vriendelijk personeel. We hadden niets te klagen maar geen ‘wow’. Redelijk geprijsd.

Datum van verblijf: september 2020