Agoda.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Beoordeeld op 23 februari 2021 via mobiele applicatie

Tijdens een fietstocht met mijn partner hebben we dit kasteel ontdekt. Even gestopt om het te bewonderen. Zeker de moeite waard om eens te bezoeken zodra het weer kan. Zag er heel gezellig uit. Mooie omgeving. We hebben heel erg genoten.

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 13 oktober 2020

Fijne tijd gehad bij Kasteel Oud Poelgeest met drie gangen menu!! Heerlijk gegeten, professionele bediening. Wij zijn in de watten gelegd, lekker geslapen, goed ontbijt en ook nog een leuke wandeling om het Kasteel gemaakt op zondagmorgen. Écht even weg in eigen land.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 26 september 2020 via mobiele applicatie

Op prachtige locatie gelegen hotel. Kamers redelijk simpel, we hadden deluxe kamer maar echt luxe en/of ruim was het niet. Klein tv tje en wat aparte kussens. Geen airco. Ontbijtbuffet redelijk goed. Heel vriendelijk personeel. We hadden niets te klagen maar geen ‘wow’. Redelijk geprijsd.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 12 september 2020 via mobiele applicatie

Woon er vlakbij maar nog nooit geweest
Hebben er niet echt gegeten maar dat moeten we zeker keer gaan doen.
Mitchell was aardig in de bediening we zaten binnen ,was jammer genoeg te veel wind buiten te zitten.
Mooie ambiance !

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 19 augustus 2020

Heerlijke borrel met hapjes genoten op dit terras. volledig Coronaproof. Aardige bediening in de kasteeltuin. Zeker een aanrader, ook als je met grotere groepen bent. Wij hadden de Renzy toer gedaan en kwamen hier toevallig langs.

Datum van verblijf: augustus 2020