Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 114
PricelineUS$ 114
TravelocityUS$ 114
Vio.comUS$ 114
eDreamsUS$ 114
Destinia.comUS$ 138
Beoordeeld op 16 september 2022 via mobiele applicatie

Prima zakenhotel. Omgeving nogal rommelig, direct naast snelweg, dus ramen dicht. Prima restaurant en goed ontbijt, nogal prijzig (dus matige prijs/kwaliteit verhouding) Goede kamer met prima sanitair, ruime parkeerplaats, direct naast congrescentrum corpus

Datum van verblijf: september 2022
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 1 maart 2022

Uitstekend hotel als uitvalsbasis voor Leiden waar wijzelf in de omgeving diverse musea bezochten.
Het restaurant waar we het diner en ontbijt namen is aan te bevelen. Uitgebreid ontbijt, veel keuze uit warme
en koude maaltijden.
Het diner bestond uit Italiaanse en Europese keuken. Ook voor kinderen ruime keuze. Niet enkel ‘friet met frikandel’. Goede porties.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 23 december 2021

Sobere kamer met weinig zitruimte. Vanwege de pandemie moesten we diner en ontbijt nuttigen op de kamer, daar was eerlijk gezegd geen ruimte voor. Moesten eten op bed. Ontbijt en diner waren overigens goed, speciale wensen konden helaas bij het diner niet vervuld worden. Alleen bestellen van de kaart was mogelijk (terwijl op de kaart aangegeven staat dat speciale wensen bespreekbaar zijn). Douchen in bad is eigenlijk niet meer van deze tijd, badkamer zou wat dat betreft een upgrade kunnen gebruiken. Ontbijt en diner moest je zelf beneden halen, het grote dienblad kon mijn dochter van 7 niet tillen waardoor ik 2 x moest lopen. Zeer zakelijke ontvangst, voelde me niet echt welkom.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 21 augustus 2021

Een heel fijn, net verblijf. Heerlijk ontbijt en fijn personeel. Het was goed schoon overal en personeel liep netjes met mondkapjes op. Op de kamers hoor je niets van de gang en ook niets van buiten. Altijd iemand bij de balie om je te helpen.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Garden Inn
Manon Stokroos, Other van Hilton Garden Inn Leiden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2021

Beste mevrouw Marijke,

Graag wil ik van deze gelegenheid gebruik maken om u te bedanken voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring met ons, naar aanleiding van uw recente verblijf achter te laten op Tripadvisor. Het is voor ons zeer waardevol om uw ervaringen te ontvangen.
Het is ontzettend fijn te lezen dat uw verblijf naar wens was.
Ik kijk ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in ons hotel, gelieve mij voor een eventueel volgend bezoek vooraf te contacteren, zodoende kan ik er persoonlijk voor zorgen dat u een plezierig en aan
genaam verblijf zult hebben.
Mocht ik u in de tussentijd ergens mee van dienst kunnen zijn dan hoor ik dat graag van u.

Team Hilton Garden Inn

Beoordeeld op 21 augustus 2021

De kamers zijn ruim en schoon.

Al het personeel is vriendelijk en behulpzaam, al spreken sommigen geen Nederlands, maar is Engels prima.

Het ontbijt was zeer goed verzorgd!

Slapen met het raam open ging helaas niet vanwege het geluid van de snelweg.
Maar met dichte ramen en een goede airco heb je daar geen last van, heerlijk geslapen in prettig bed.

De afstand tot het centrum van Leiden is een behoorlijke wandeling.

Datum van verblijf: augustus 2021