Mooi & net hotel. Personeel zeer behulpzaam en aardig. Kamers schoon en praktisch. Parkeergarage makkelijk binnendoor te bereiken. Ontbijt smorgens lekker & goed & voldoende keus!
Kortom voor ons een fijne overnachting!
- Gratis wifi
- Gratis parkeren
Mooi & net hotel. Personeel zeer behulpzaam en aardig. Kamers schoon en praktisch. Parkeergarage makkelijk binnendoor te bereiken. Ontbijt smorgens lekker & goed & voldoende keus!
Kortom voor ons een fijne overnachting!
Wat een tegenvaller. Bij het boeken werd geadverteerd met een scherpe prijs, echter er bleek nog allerlei belastingen (ruim 30%) bij te komen. Verder stond in de bevestiging dat het parkeren gratis is, echter bij aankomst bleek dit €7 per dag te zijn.
De kamers zijn heel basic en de badkamer heel klein (douche in heel smal bad). Helaas hadden wij ook een kamer met slecht uitzicht. Er zijn wel kamers met beter uitzicht.
Twee nachten hier geslapen en schoonmaken in de kamer is niet gebeurd. Ook niet na bellen naar de receptie “Nee, helaas is de schoonmaakploeg al naar huis.”
Er zijn veel betere alternatieven in Leiden en Oegstgeest, zoals enkele boutique hotels of van der Valk.
Eén van deze zullen we de volgende keer boeken, want dit hotel was het geld niet waard.
Het allerbelangrijkste van een hotel: prima bedden! De kamer was best ruim en weinig last van geluid. De badkamer was wat aan de krappe kant. Alles schoon en zag er goed uit. De bediening was erg aardig, goed en vlot. Ontbijt lekker en uitgebreid. Ligging is niet heel mooi. Jammer dat er 7 euro voor parkeren werd gerekend(volgens Booking.com was parkeren gratis). Verder allemaal prima voor in Covid-19 tijd.
Wij verbleven hier om naar de strand te gaan en te genieten van Leiden.
De kamer was ruim, schoon en met alle voorzieningen. De medewerkers waren aardig en attent. Je kunt je auto parkeren in de parkeergarage en krijgt een kaartje mee om uit te rijden. Verder was het ontbijt lekker en gevarieerd. Al in al rustig en prima hotel.
Mijn ouders verblijven regelmatig in het Hilton Garden Inn. De kwaliteit van het hotel laat nogal eens te wensen over. Voor het begrip Hilton en de verwachting, voldoet het hotel totaal niet. De hotelkamers van Van der Valk zijn duizendmaal beter en ruimer.
Opnieuw hebben mijn ouders een slechte ervaring met de service en schoonmaak van de kamer. De kamer is namelijk tijdens het verblijf niet schoongemaakt. Bovendien is er ook een hogere prijs in rekening gebracht dat op de website werd aangeboden. Bij opmerkingen hierover wordt gedaan of hun neus bloed. Kortom van Hilton heb je andere verwachtingen. Helaas een luchtbel gebleken.
Het is jammer dat dit het ook in Nederland verregaande gevolgen heeft gekregen. Dat heeft ook impact gehad op ons verblijf. Het personeel was en bleef vriendelijk en behulpzaam. Complimenten hiervoor.