“Echt uitstekend!”
Beoordeling van Suzie's & Van Aken

Suzie's & Van Aken
Geclassificeerd als nr. 1 van 22 Restaurants in Oegstgeest
31 juli 2021 beoordeeld

Eten, service en prijs kwaliteit allemaal heel goed! Knus maar gezellig restaurant en zeker aan te raden! Voor de 5 gangen gekozen. Er was ook een vegetarische optie. De gerechten waren bijzonder door de uitgesproken smaken. De wijnen werden heel mooi toegelicht en paste ook goed bij de gerechten. Dit restaurant is een echte aanrader!

Datum van bezoek: juli 2021

18 februari 2021 beoordeeld

Weer absoluut genoten van de thuisbezorgde maaltijd. Alle gerechten waren zorgvuldig bereid, avontuurlijk en heerlijk van smaak. Van harte aanbevolen! Keep it up! Sandro & Carolien

Datum van bezoek: februari 2021
15 januari 2021 beoordeeld

Fantastisch diner thuis gegeten, afgehaald door mijn man, en bereid door de kok.
Thuis, en toch uit: in deze tijd het best haalbare. We hopen binnen afzienbare tijd weer op lokatie te kunnen genieten. Hartelijk dank voor een heerlijke verjaardag!!

Datum van bezoek: januari 2021
1 november 2020 beoordeeld

Gisteren (weer) genoten van de takeaway van Suzie's & van Aken. We kijken er weer naar uit om bij jullie te komen eten, maar intussen komen we ook op deze manier herfst en winter goed door. Keep up the good work! Sandro & Carolien

Datum van bezoek: oktober 2020
16 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas is de horeca gesloten. Gelukkig is Suzie’s & van Aken geopend voor thuis dineren. Daar hebben we gelijk gebruik van gemaakt. Alles was, zoals altijd, weer heerlijk en perfect georganiseerd. Aanrader!!

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die Suzie's & Van Aken bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland
Leiden, Zuid-Holland

In Suzie's & Van Aken geweest? Deel je ervaringen!