“Lunch”

Geclassificeerd als nr. 5 van 47 Restaurants in Capelle aan den IJssel
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, personeel super vriendelijk. Ruimte genoeg om de 1,5 meter maatregel te handhaven. Mooie locatie.

26 september 2020 beoordeeld

- Bediening kan geen drukte aan. Dieetwensen doorgegeven en helaas ging dit mis. Het eten werd aan tafel gebracht en niemand vertelde ons wat we kregen. We hadden een high tea. Het eten was wel OK, maar van zo een prachtig restaurant hadden wij meer kwaliteit verwacht.
- Te druk, waardoor wij te dicht op elkaar zaten. Corona maatregelen? Geen sprake van!

25 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leek ons een goed idee met vrienden hier hun 59-jarig en ons 50-jarig huwelijksfeest te vieren. Geslaagde lunch, entourage en ambiance één feest. Fijne bediening, het eten? ach, het was feest. Zeker een aanrader.

24 september 2020 beoordeeld

Het eten was echt lekker. Zag er ook mooi uit. Door de drukte moesten we wel even wachten voordat de lunch werd geserveerd. Vriendelijke bediening.

23 september 2020 beoordeeld

Mooie locatie, en fijn terras. Was er met familie voor lunch. Personeel vriendelijk, maar niet bij de les. Half uur gewacht voordat drankjes op tafel kwamen! Lunch was goed, maar verdient meer aandacht voor details. B.v. mini broodje kroket, maar geen mosterd erbij. Staat ook niet op tafel.

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Zalmhuis bekeken, bekeken ook

Capelle aan den IJssel, Zuid-Holland

In Zalmhuis geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.